2777
2789
عنوان

سمبوسه

| مشاهده متن کامل بحث + 291 بازدید | 34 پست
۱.سیب زمینی ابپز،تره قاطی میکنم تو نون میپیچونم  ۲.مواد پیتزا بدون پنیر ،با پنیر ۳.کدو نگینی ...

مرسی کامل بود  ب نظرت برا شام خوبه؟؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

رولی تو روغن ک سرخ کنی موادش نمیاد بیرون؟

برا رول 

یه سانت از بغلاش رو تا میکنی رو مواد بعد رول میکنی

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رولی تو روغن ک سرخ کنی موادش نمیاد بیرون؟


رول نکن مثلثی آسون یه نوار 10 سانتی از نون درست کن بلندیش بلندی نون باشه ولی برش تو 10 سانت باشه اول نون به شکل مثلثی موادت بریز یکم پهن کن بعد همینطوری تا بزن لبه آخری که موند کوچیک کن یا خودش کوچیکه فشار بده بره تو قسمتی که خالی نون نیست موادت مشخص دیگه موادت مشخص نیست نمی‌ریزه بیرون 

اخه اصلش تره است بدون تره که میشه دوپیازه تو‌نون حالا شما درست کن شاید خوشت اومد

من مواد پیتزا دارم تو فریزر میخواستم اینو بپچم  لای نون لواش ب تظرتون خوب میشه  یا نه بکنمش لازانیا بهتره؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

مرسی کامل بود  ب نظرت برا شام خوبه؟؟

بنظرم اره 

ولی باید عادت غذایی کسی که همرات هست رو هم بدونی شاید دوست نداشته باشه 

اینو برا شام بخوره 

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒
رول نکن مثلثی آسون یه نوار 10 سانتی از نون درست کن بلندیش بلندی نون باشه ولی برش تو 10 سانت باشه اول ...

اره این دیدم ویدیوش میگم من مواد سمبوسه جنوبی ندارم مواد پیتزا دارم با نون لواش خوب میشه یا بکنمش لازانیا؟؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

من مواد پیتزا دارم تو فریزر میخواستم اینو بپچم  لای نون لواش ب تظرتون خوب میشه  یا نه بکنم ...

اره سمبوسه دونوعه ساده و پیتزایی پیتزایی با سوسیس و کالباس و قارچ و فلفل دلمه و ذرت درست میشه

اره این دیدم ویدیوش میگم من مواد سمبوسه جنوبی ندارم مواد پیتزا دارم با نون لواش خوب میشه یا بکنمش لا ...

با همون مواد پيتزا درست كن بعد حالت لقمه بگير نه ميريزه نه هيچي خيليم خوشمزس

تنها غذايي ك بلدم بعد از پيراشكي😂😂😂

اگه داری از وسط جهنم می‌گذری، ادامه بده،چرا باید تو جهنم بايستي!؟
با همون مواد پيتزا درست كن بعد حالت لقمه بگير نه ميريزه نه هيچي خيليم خوشمزس تنها غذايي ك بلدم بعد ...

من سوپم میذارم شاید شوهرم سمبوسه خوشش نیاد

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

میتونی کالباس یا سوسیس رنده درشت کنی فلفل دلمه پنیر پیتزا اگه قارچم داری قارچ هم نگینی کن مخلوط کن ب ...

مرسی عزیزم  چون دخترم ازغذای ما مخوره کوچیکه  با مرغ وسیب زمینی و این چیزای سالم میکنم 😂

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

میتونی کالباس یا سوسیس رنده درشت کنی فلفل دلمه پنیر پیتزا اگه قارچم داری قارچ هم نگینی کن مخلوط کن ب ...

ب نظرت سیب زمینیش اب پز کنم یا سرخ کنم نیگنی؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

من سوپم میذارم شاید شوهرم سمبوسه خوشش نیاد

خيلي خوشمزس ولي هرطور خودتون مايليد

من بابام عاشق اين غذاس وقتي من درست ميكنم،نميدونم چون من درست ميكنم يا واقعا خوشمزس😂البته از نظر خودم ك خيلي خوبه

اگه داری از وسط جهنم می‌گذری، ادامه بده،چرا باید تو جهنم بايستي!؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز