2777
2789
عنوان

سمبوسه

| مشاهده متن کامل بحث + 291 بازدید | 34 پست
خيلي خوشمزس ولي هرطور خودتون مايليد من بابام عاشق اين غذاس وقتي من درست ميكنم،نميدونم چون من درست م ...

میگم من میخوام با مزغ درس کنم سیب زمینی نگینی سرخ کنم یا اب پز کنم؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگم من میخوام با مزغ درس کنم سیب زمینی نگینی سرخ کنم یا اب پز کنم؟

اصل سمبوسه ابپزه اما من با سوسيس و مرغ و پنير نگيني ميكنم

اگه داری از وسط جهنم می‌گذری، ادامه بده،چرا باید تو جهنم بايستي!؟
رولی تو روغن ک سرخ کنی موادش نمیاد بیرون؟

نه دیگه سر و تهش رو می‌بندی سر و ته برش نونت رو ی تا کوچیک میزنی مواد میذاری وسط میپیچونی 

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز