2777
2789

سرچ کن هزارتا میاره

بِخاتِرِ قَلَتهای املاییم صَرذَنِشَم نَکنید طُند که مینویثَم اینتوری میشه😉😂کاربرهای آقا اگه لحن صحبتم صمیمانه بود به خودتون نگیرید من جنسیت کاربرها یا اسماشونو نمیخونم و همه‌رو خانوم فرض میکنم❌❌❌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلش سیب زمینی و ادویه هست 

ولی ما گوشت و فلفل دلمه  قارچ هم میریزیم با نون لواش رولی 

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 

سیب زمینی کالباس جعفری ادویه جات 

خدا تو زندگیم معجزه کرد میشه برای سلامتی و عاقبت بخیریمون صلوات بفرستین بعد ۸ سال ناامیدی پسرم نور امید شده واسه من و باباش ❤ دخترم دومین معجزه زندگیم خوش اومدی بسرنوشتمون ❤
سیب زمینی پیاز گوشت قارچ فلفل دلمه ای

بانون لواش میشه؟؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

اصلش سیب زمینی و ادویه هست  ولی ما گوشت و فلفل دلمه  قارچ هم میریزیم با نون لواش رولی&nbs ...

رولی تو روغن ک سرخ کنی موادش نمیاد بیرون؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

سیب زمینی اب پز کن بعد له کن با پیاز سرخ شده و تره و فلفل و نمک و زرچوبه قاطی کن بزار تو نون سرخ کن من جنوبیم اینم تنها روش درست کردن سمبوسه جنوبیه اگه میخوای موادش بیشتر باشه که دیگه سمبوسه ساده نیست میتونی توش فلفل دلمه و سوسیس و قارچ ایناهم بذاری

اصل سمبوسه سیب زمینی آب‌پز پوره میکنیم بعد تره نگینی نمک فلفل قاطی میکنیم لا نون میزاریم سرخ میکنیم الان که سمبوسه پیتزایی مرغ هزار چیز اومده همشون خوشمزن ولی همینطور که فلافل سنتی یه طعم دیگه داره سمبوسه هم همینطور حالا دیگه خودتیو موادی که داری 

۱.سیب زمینی ابپز،تره قاطی میکنم تو نون میپیچونم 

۲.مواد پیتزا بدون پنیر ،با پنیر

۳.کدو نگینی تفت داده ،گوجه خام نگینی،قارچ

با اینا من درست میکنم 

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒
سیب زمینی اب پز کن بعد له کن با پیاز سرخ شده و تره و فلفل و نمک و زرچوبه قاطی کن بزار تو نون سرخ کن ...

تره واجبه؟؟ سبزی ندارم 

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز