2777
2789
نه ادامه نده اگه قصدتون ازدواجه مواظب باش اگه ازت خاست ببرت خونه خالی پیشنهادشو قبول نکن چون پسرا ای ...

نه ببین این‌میگه اینده مبهمه من نمیتونم‌از الان قولی بهت بدم 

اخه من جطور دلگرم‌بشم به ادامه رابطه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راست میگی کاش قبل کات  تامیک میزدم  داغون شدمااااا داغون

کات کردی؟

چندوخت باش بودی؟؟

همچی ازدواج نیس واقعن تجربه یه عشق خیلی قشنگ تراز شوهر کرونه

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!
[QUOTE=224796753]متاسفانه من قرار کنسل کردم خیلی پشیمونم [/QUOTEخوب دیگه اونم با این کارت دلسرد کردی ...

اره متاسفانه دلسرد شد 

کلا باهام‌دیگه عوض شد ....

اشتباه کردم تاوان بدی دارم‌میدم 

همیشه قلبم درد  میکنه 

صبحا از خواب میپرم همش 

اینکه دوست باشیم تا دراینده تصمیمات جدی تری بگیریم

من از اولش با هدف ازدواج بهم پیشنهاد داد گفت بیشتر باهم اشنا بشیم ببینیم چی پیش میاد سه ماه تو درسام کمکم میکرد دروس عمومیو بعد دیگه گفت اینقدر دلسوزانه بهم کمک میکرد باورم نمیشد هیچ معلمی اینکارارو واسه هیچ کدوم از دانش اموزاش نمیکنه اصلا

[QUOTE=224796990]نه اصلا ما بعد یه ماه درجریان نمیذاریم  اگههه بعد چندسال به خانواده ها بگیم &n ...

نههه اصلا نمیتونم‌بهشون بگم 

اینا سنتی هستن 

بگم‌دوست پسر دارم دیگه هیجی 

لایک بزرگ❤

واقعن میگم من الان واقعن رلم برام خیلی بهتراز شوهر بوده هوامو داشته عاشقشم عاشقمه و واقعن میدونم اگه تهشم به ازدواج ختم نشع خاطراته قشنگی میمونه لااقل دوسال یکیو داشتم عاشقم بوده

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز