2777
2789
عنوان

مهاجرت

97 بازدید | 10 پست

سلام

بچه ها چندتا سوال داشتم درباره مهاجرت، اگه خودتون درموردش اطلاع دارین یا کسی یا جایی رو میشناسین که بتونن راهنمایی کنن ممنون میشم بهم بگین.

1.کم هزینه ترین راه مهاجرت چیه؟

2.راحت ترین راه مهاجرت چیه؟

3.چطوری میشه یه خانواده همگی باهم مهاجرت کنن؟ نه اینکه مثلا فقط بچه ها رو بفرستن به بهانه تحصیل تا شرایط اقامتشون جور بشه


مهاجرت تحصیلی مطمئن ترین راهه 

اگه خانوادگی بخوان برن مهاجرت کاری 

خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن                                اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میدونین ب چه صورته؟

کاری یا تحصیلی؟

خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن                                اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!  
کاری

بستگی به کشوری که میخواید برید داره 

بطور کلی یا میتونین ویزای جستجوی کار بگیرین که فکر کنم حدود شش ماه تا یکساله و تو کشور مقصد دنبال کار میگردین 

تو این مدت هم تمام هزینه ها با خودتونه 

یا توی ایران بین جاب آفرها بگردید و برای پوزیشن ها اپلای کنید و اگه اکسپت شد برید دنبال ویزای کاری 

روش سرمایه گزاری هم هست که هزینه زیادی داره و باید بتونید چند نفر بومی رو به اشتغال در بیارید 

برای کانادا میدونم که مشاغل خاص موقعیت خوبی دارن 

مثلا شما مدارکتون رو بفرستید که من این مهارت رو دارم و توی کانادا یا کسی این کار رو انجام نمیده یا تعداد کمی مشغول به این کار هستن

خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن                                اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!  

کمکی بود در خدمتم

گروهی توی ایتا هست در خصوص مشکلات چشمی مثل کلوبوم لرزش میکروفتا ......در صورت تمایل درخواست دوستی بدبد. اگر درخواست دوستی همه رو میپذیرم بدلیل همین امضامه. امیدوارم قابل درک باشه . آقایون محترم لطفا بیجهت درخواست دوستی ندید . از این به بعد اسکرین میگیرم و برای نی نی یار میفرستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز