2777
2789
عنوان

تست ایدز

| مشاهده متن کامل بحث + 10390 بازدید | 90 پست

اسی یه جک بود میگفت برا ترک دوس دخترش رفت پیش مشاور عاشق مشاوره شد واسه تو هس رفتی آزمایش دادی منفی بوده حالا میگی از اونجا گرفتم نترس آخه علائم به این زودی نشون نمیده تلقین نکن به خودت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره عزیزم کارش همینه. احتمالش واقعا اینقدررر کمه که نزدیک صفره، یعنی اصلا ممکن نیست عملا. از طریق زخ ...

وای عزیزم من یه سوال دارم...از طریق لب گرفتن خیلی سطحی ایدز ممکنه منتقل بشه؟میگم نکنه دهنم زخم بوده که احتمالا بوده نکنه اونم دهنش زخم بوده نکنه ایدز داشته...درواقع مورد تعرض قرار گرفتم... اگه جوابمو بدی منو از نگرانی هفت ماهه در میاره اخه من همش از بچگی وسواس به ایدز و اینا دارم...

والا در راستای این که صداش رو در نیارن تلاش زیادی میکنن اخیرا😂 گیر میدن بهشون خیلی

اره 

چند وقت پیش کفتن برین تو مدارس بگید به بچه ها تا بدونن 

بعد خیلیا مخالفت کردن که چه معنی داره !


شاد هستم  بامشاد 😐 
وای عزیزم من یه سوال دارم...از طریق لب گرفتن خیلی سطحی ایدز ممکنه منتقل بشه؟میگم نکنه دهنم زخم بوده ...

نه عزیزم از طریق بزاق منتقل نمیشه اچ آی وی. مگر این که مثلا دو طرف داخل دهان زخم داشته باشن و زخم طوری باشه که خونریزی داشته باشه و اون خون در تماس با سطح باز زخم باشه، وگرنه همین‌شکلی از طریق بزاق خالی قابل انتقال نیست.

Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit

یعنی ممکن نیس دارم دق میکنم از ترس

عزیزم این مراکز واسه اینه ک جلوی شیوع این بیماریو بگیرن بعد خودشون ساده ترین اصول بهداشتیو رعایت نکنن؟امکان نداره نگران نباش🙂

و امید از پیلہ هاے مردہ هم پروانہ مے سازد . ‌.🦋💫
اره  چند وقت پیش کفتن برین تو مدارس بگید به بچه ها تا بدونن  بعد خیلیا مخالفت کردن که چه ...

نه بابا عمرا اگر صداش رو دربیارن😂 کا...دم رو هم جیره‌بندی کردن چون کم میدن بهشون، یعنی فکر کن قشر در معرض خطر رو میگن آقا سهمیه نداریم فعلا بهمون ندادن برو بعدا بیا😂 دیگه چه برسه به بچه‌ها و آگاهی دادن😑

Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit

اون وسیله پلاستیکی ک خونو برداشت این بود خیلی میترسم

وقتی انداخت دور یعنی یک بار مصرفه برا شخص دیگه ای استفاده نشده 

منو تو ، تو کلبه وسط یه جنگل یه روز بارونی بوی نم خاک جنگل صدای آواز پرنده ها سردمونه آتیش روشن کردیم و از خاطراتمون میگیم   
قشر در معرض خطر؟؟ مگه همه جا پر نیست از کا ...

کلا مراکز کاهش آسیب کارشون اینه که برن بین قشر در معرض خطر آموزش بدن. یه تعداد زیادی خانم‌ها و آقایونی داریم که تن‌فروشن، این بندگان خدا نه پولشون میرسه به خریدنش نه اصلا معتقدن، یعنی یه تعداد زیادیشون اچ آی وی مثبتن خودشون روحشونم خبر نداره. یه سهمیه‌ای به هر مرکزی میدن که طرف بره رایگان بگیره و اونجا بهش آموزش میدن بیاد تست بده، درمان رایگان بگیره و خطرش چیه و حالا که نمیتونن توانمندشون کنن از این شغل بیان بیرون، حداقل جونشون رو نجات بدن. بعد همین سهمیه اندک رو هم گاهی ندارن و نمیدن. مدل زنونه‌ش که کلا نایابه نمیذارن وارد ایران شه و گرون هم هست. :))

Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit

یعنی ممکن نیس دارم دق میکنم از ترس

عزیزم ایدز بعد 10 سال خودش رو نشون میده اینها همه تلقین خودته اصلا افکار منفی تو ذهنت پرورش نده. دخترعموی من دکتر هست زمانی که یک بیمار ایدزی رو رسیدگی میکرده خونی تو چشمش می پاشه خیلی نگران بود که گرفته باشه و تست هم داد ولی خدا رو شکر سالم بود. بعدم همیشه توکلت بخدا باشه تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته. 

Ich berge mich in deiner Hand
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز