سلام دوستان ببخشید میشه یکم کمکم کنیدمن ارایشگرم و به مراکز بیماری رفتاری رفتم تست ایدز ازون کیت ها هست مثل بی بی چک تست ازم گرفتن و منفی بود خدارو شکر الان از اون روز میترسم اونجا الوده باشه من گرفته باشم چون با یه چیزی خون روی انگشتمو برداشت پلاستیک مانندی بود بعدشم فک کنم انداخت دور ولی میترسم قبل من برای یکی دیگه استفاده کرده باشه و منم زده رو انگشتم الان میترسم ازون روز من هر روز یه علائمی دارم غددای لنفاوی متورم گلو درد نمیدونم هزار درد خیلی میترسم ممکنه چنین چیزی؟؟؟ تروخدا بیاید