من یه حالت وسواس فکری نسبت به این بیماری گرفتم تاپیکای آخرمم نگاه کنی متوجه میشی چرا
بعد کلی کلنجار تصمیم گرفتم برم بهداشت تست بدم
مسئول اصلیش نبود و کسایی که اونجا بودن گفتن انجام میدیم حالا که استرس داری
اون خط اصلی که باید میوفتاد افتاد(همونc) و دیگه خطی نیوفتاد
که گفت منفیه
حدود یکی دو دقیقه بود
ولی من خودم تا پنج دقیقه نگهش داشتم که مطمئن بشم منفیه
ولی باز خیلی استرس دارم میگم نکنه لازم بود بیشتر بمونه و زمانش کافی نبود
خواستم از همسرتون بپرسید اگه اطلاعی دارید راهنماییم کنید