سلام دوستان ببخشید میشه یکم کمکم کنیدمن ارایشگرم و به مراکز بیماری رفتاری رفتم تست ایدز ازون کیت ها هست مثل بی بی چک تست ازم گرفتن و منفی بود خدارو شکر الان از اون روز میترسم اونجا الوده باشه من گرفته باشم چون با یه چیزی خون روی انگشتمو برداشت پلاستیک مانندی بود بعدشم فک کنم انداخت دور ولی میترسم قبل من برای یکی دیگه استفاده کرده باشه و منم زده رو انگشتم الان میترسم ازون روز من هر روز یه علائمی دارم غددای لنفاوی متورم گلو درد نمیدونم هزار درد خیلی میترسم ممکنه چنین چیزی؟؟؟ تروخدا بیاید
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
علایم نداره عزیزم به همین زودی که بخوای نگران بشی. اون استیکها هم کاملا استریلن و اینقدر زیاد دارن که برای هرکس استفاده میکنن بعدش میندازن دور. ضمن این که تماس واقعا زیاد لازمه که یهنفر اچ آی وی مثبت بشه، من شوهرم نیدل استیک شد (دستش با سوزن کیت تست اچ آی وی زخمی شد) و سوزنش هم مال کسی بود که تستش مثبت شده بود، ولی تست داد و منفی بود شکر خدا. حالا برای این که خیالت راحت شه سه ماه دیگه برو تست بده باز ولی مطمئن باش چیزی نیست.
Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit
والا دو هفته نیم میشه تست دادم توی این دو هفته هرچی علائم ایدزه اولیه شو پیدا کردم دارم دق میکنم ب ق ...
همهش از استرسه عزیزم، اگه تستت مثبت یا مشکوک بود بهت میگفتم بری دوباره تست بدی یا قرص پیشگیری بهت میدادن. من چون همسرم کارش تو همین حوزهست میدونم مطمئنن و هیچوقت یه کیت رو برای چند نفر استفاده نمیکنن اصلا و ابدا، چون که اون کیتها رو بعد تحویل بهزیستی و وزارت بهداشت و مراجع دیگه باید بدن و تعدادشون مهمه اصلا.
Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit
من خودمم نیدل استیک شدم چند بار رفتم تست دادم مبتلا نمیشید با تست نگران نباشید
در جهان فرمان کوروش اولین منشور بود*سر به تعظیمش سراسر بابل و اشور بود*سینه ی اسپارت را تا قلب یونان چاک کرد*پشت بخت النصر را ساییده و بر خاک کرد*ما از اسلاف همان خونیم از آن ریشه *پاسدار نام پاک پارس تا همیشه
علایم نداره عزیزم به همین زودی که بخوای نگران بشی. اون استیکها هم کاملا استریلن و اینقدر زیاد دارن ...
یعنی خود اقاتون تو همین مراکز ها کار میکنن ممکنه چنین چیزایی از طریق اون پلاستیک یا نمیدونم دستگیره اینا الوده بشیم من سوزن کیتو جلو چش خودم بازکرد تازه بود ولی ازون وسیله پلاستیکی میترسم
یعنی خود اقاتون تو همین مراکز ها کار میکنن ممکنه چنین چیزایی از طریق اون پلاستیک یا نمیدونم دستگیره ...
آره عزیزم کارش همینه. احتمالش واقعا اینقدررر کمه که نزدیک صفره، یعنی اصلا ممکن نیست عملا. از طریق زخمی شدن با سوزن کیت هم احتمالش وحشتناک کمه دیگه چه برسه به این. مطمئن باش سالم سالمی چون اونا خودشون خیلی احتیاط میکنن هرجا لازم باشه به آدم میگن برای آزمایش مجدد یا قرص پیشگیری میدن.
Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit