سلام من الان سه ماهی میشه جنین هجده هفتمو سقط کردم و میخام این ماه اقدام کنم ولی همش استرس دارم ک باز هم سقط کنم ..من خیلی رحمم دیر میگیره ..کیا اقدامین؟چن وقته اقدام میکنید؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
6هفته سقط، دلیلش والا مشخص نشد فقط میدونم از استرس زیاد خودمم داشتم میمردم، الان دارم وزن کم میکنم فعلا میخوام تا آمادگی کامل صبر کنم، البته دکترم هم گفت چون 13سال اقدام نکردی واکنش بدنت طبیعیه
God help me to be strong enough not to lie to myself