1321zari مدیر عضویت: 1400/04/02 تعداد پست: 219 عنوان اقدام | مشاهده متن کامل بحث + 116 بازدید | 30 پست سلام من الان سه ماهی میشه جنین هجده هفتمو سقط کردم و میخام این ماه اقدام کنم ولی همش استرس دارم ک باز هم سقط کنم ..من خیلی رحمم دیر میگیره ..کیا اقدامین؟چن وقته اقدام میکنید؟ خدایا شکرت..😍🤲 1400/10/20 | 14:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
m_strong عضویت: 1400/07/07 تعداد پست: 5718 ای جان چقد خوب خخ شوهر من بر عکس همش میگه حوصلم سررفته کاش بچه داشتیم و... مردا کلا لوس تشریف دارن😅😅 God help me to be strong enough not to lie to myself