سلام یسوال راجع به ارایشگاه داشتم من عروسیمه و از هرجا قیمت گرفتم قیمت ارایش عروس واقعا عجیبه و قیمت همراهی یک دهم قیمت ارایش عروسه منم ی ارایش لایت و شنیون ساده میخوام. راستش میخوام به ارایشگاه نگم عروسم و بگم همراهیم مثلا خواهرعروسم شما تجربه اینکارو داشتین چجوری بوده اینکارو انجام بدم یا نه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از وقتی اومدم نی نی سایت به ازدواج علاقه مند شدم چرا😆😆😑نمیدونم😂😂😑البته تا ۲۷ سالگی ازدواج نمیکنم✋✋😂ولی شدیدا ازدواجی شدم تو نی نی سایت ولی بعد ۲۷ سالگییییی😑😑😑😂✋
جات بودم اینکارو نمیکردم چون مث من بعدش پشیمون میشی.. من کلا خوش آرایشم ولی آرزوم یود یه ارایشگاه ک دو سه سال یود زیر سر داشتم برم و بخاطر قیمت و اینا نرفتم رفتم یجا معمولی با وجودی ک خیلی خوب شدم ولی الان میگم کاش رفته بودم مگه چن بار عروسی میکنم مگه ۵ میلیون انقد ارزش نداش ک من کل عمرم تو حسرت نباشم
حس یه ادم 30 ساله رو دارم...واسه یه کارهایی زوده واسه یه کارهایی دیر😭
شاید شینیونتو طوری بزنه که تور نشه وصل کرد. مگه چه قدر فرقشه؟ بعدم واسهدعروس فیکساتور زیاد میزنن که عرق نکنی و نریزه. عکس و فیلمت خراب نشه. بعدم فیلم دم آرایشگاهو چیکار میکنی که دوماد میاد دنبالت؟
برای شادی روح پدر و مادربزرگم صلوات بفرست اگه دوس داری دوست عزیز
من رنگ مو که میرم پیش دوستم ناخونامم خیلی خوشگله خودمم خیلی واردم خودم لاک خوشگل میزنم صورتمم خیلی خ ...
برو بگو عقدمه دوس دارم سفید بپوشم عاشق لباس سفیدم ... بعدم این خدمات بگی نمیخوای هزینش کم میکنن برات ارزون تر میشه... من برای عقدم گفتم عروسی خواهرمه گند زد تو صورتم ارایشم فقط تا اتلیه رو صورتم بود... عروسی یک شبه ریسک نکن بعدم تاج قبل درست کردن موهات میزنن و بر اساس مدل تاج موهات درست میکنن
اگه امضامو میخونی برای اینکه خونه رویایی خودمو بخرم یه صلوات بفرست ممنون ❤️بگین منم برای شما دعا کنم 🌹
از نظر من این کارو نکن(نظر شخصی منه)من خواهرم عروسی کرد ب عنوان همراه ک باهاش رفتم واقعا اونجا از بهترین لوازم استفادا کردن براش اکثر وقتشون رو عروسا گذاشتن عزیزم همش یه شب تو که این همه هزینه کرد برا ارایش صورتت که مهم تر عه خیلی چیزا اینکارو نکن
آرایشگاه ها کلا خیلی گرون کردن چند وقته دیگه عموم برای دختر عموم تو تالار میخواد تولد بگیره از چند تا آرایشگر پرسیدم فر ساده چند در میاد گفت برای موهای شما 500 تومن در میاد گفتم چه کاری فر نمیکنم میرم بافت میزنم بافتا ارزون ترن نهایت بخوام بافت بزنم 200 تومن در میاد