2777
2789
عنوان

عروسیمه

1055 بازدید | 53 پست

سلام یسوال راجع به ارایشگاه داشتم من عروسیمه و از هرجا قیمت گرفتم قیمت ارایش عروس واقعا عجیبه و قیمت همراهی یک دهم قیمت ارایش عروسه منم ی ارایش لایت و شنیون ساده میخوام. راستش میخوام به ارایشگاه نگم عروسم و بگم همراهیم مثلا خواهرعروسم شما تجربه اینکارو داشتین چجوری بوده اینکارو انجام بدم یا نه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستمم این کار کرد چون جشنشون کوچیک بود تاج و اجاره کردیم از یه لباس عروس فروشی لباسش آمد خونه پوشید و تاج وصل کردیم 

اینجیمه اورگیم بختیمیزقارادااولساکفنیمیز آق اولاجاخ🥺🥺🥺🥺🥺آنا کاش یوخویا گالایدون

اگه آدم با سلیقه دور و برت داری که تاج و تورت رو خوشگل و محکم برات بذاره، حتماً این کارو بکن

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...

خیلی اشتباهه

ارایشی برای عروس میزنن تا روز بعد تکون نمیخوره

نمیخوای بگی عروسی بگو عقدمه

بعدم روی پیکج عروس خدمات داره مثلا کاشت ناخن کاشت مژه اپلاسیون پاکسازی ترمیم ارایش رنگ مو و... 

اگه امضامو میخونی برای اینکه خونه رویایی خودمو بخرم یه صلوات بفرست ممنون ❤️بگین منم برای شما دعا کنم 🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز