2777
2789
عنوان

🍉🍉🍉 ایده های یلدایی 🍉🍉🍉

461 بازدید | 46 پست

💖💖💖💖💖


خداییش چه رسم‌های قششنگی داریم ما ایرونی هاا 

من عاشق این رسوم هستم یه جورایی دل خوش کننده ست🙃🙃🙃

شما هم از رسم و رسوم هاتون بگید اگرم ایده برای شب چله یا همون یلدا دارید بزارید حال و هوامون یکم عوض شده💚😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچ باقلوا میپزم و انار دون میکنم و میخوریم و بعدم حافظ میخونم یه فال حافظ برای کل سالمون و تمام 

✍ آدمی باش اصیل در میان این آدم های مصنوعی            من پیش چشم هر کسی ادم ضعیفی بودم کنار تو تمام زندگی من عمر و انگیزه ی من باید قوی باشم ❤      

اممممممم

خب ما رسم خیییلی خاصی نداریم 

فامیل دور هم جم میشیم میگیم میخندیم 

آجیل و خوراکیای قرمزو...

خلاصه از این چیزا

دوستان اگر تاپیک دعوا ، حاشیه ای ، باحال ، اسکرین و از اینجور تاپیکا دیدید منم حتمااااا تگ کنیداااااا بوس بهتون😁💞💋           راستی اگر خدااآااایی نکرده روزی روزگاری من تعلیق شدم حتمااا به نی نی یار بگید برم گردونه🥰😉https://harfeto.timefriend.net/16389918687567

ما خودمون اینجور هستیم که هر خانواده ای یه چیزی درست می‌کنه بعد می‌بریم خونه میزبان ،میربان معمولا مادر شوهرم هست و سمت خودمونم میزبان خواهرمه 

اینجوری به کسی فشار نمیاد هم از لحاظ مالی هم از لحاظ زحمتش، تازه میزمون هم پر و‌پیمون و جذاب میشه 😉



چه باقلوایی میپزی بانو جان

کیک باقلوا میپزم در واقع باقلوا نیست اما میام داخلش و پر از مغزیجات میکنم خیلی خوشمزه تر میشه از باقلوا 

✍ آدمی باش اصیل در میان این آدم های مصنوعی            من پیش چشم هر کسی ادم ضعیفی بودم کنار تو تمام زندگی من عمر و انگیزه ی من باید قوی باشم ❤      

من که سال اول ازدواجم برای یلدایی اوردن  خونه مامانم از اون به بعدم خونه مامانم دور هم جمع میشیم و هرکی یه چیزیم میاره، تا دیر وقت میشینم دور هم و حرف میزنیم و می خوریم فرداش فقط با کلنگ باید بیدارشیم بریم سر کار 😍😍😅😅

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل بینی

ملیگلی | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز