نصفش افسردگی پریودیه😂بقیشم از دست دوستم ناراحتم
سر ی چیزی دعوامون شد بعدم دهنشو باز کردو هرچی دلش خواست بم گفت تهشم گفت تو وِلی و بی بند باری وج…..ای و ی مشت ک…..دیگ
خیلییی دوستا داشتم ک ننه هاشون بهشون میگفتن ک اناهیتا وله و ال و بل و اینا قطع ارتباط کردن ک اصلا برام مهم نیستا ب ی ورمم نیست درواقع
ولی از این یکی دوستم توقعشو نداشتم ک این حرفارو بهم بزنه
من خودمم قبول دارم ک ازادی زیاد دارم ولی واااقعااااا هیییچوووقتتت سواستفاده نکردم از این ازادی
اصن بدجور ناراحتم کردد