تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 😐😐😐😐پاره شدی تاحالا؟؟ کجایی تو اره چطور😐😂درس میخونم هچی کار همیشگی🤕 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 بزنم پاره شیا:/ کجایی تو ایسکول غلط میکنی:/ :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 من یا آرزو?😂😩 تو که خیلی شدی توسط ارزو.هردوتون کجایین؟ پیش همین؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 تو که خیلی شدی توسط ارزو. هردوتون کجایین؟ پیش همین؟ 🤦🏻♂️🤦🏻♂️😂واتساپ :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 اره چطور😐😂 درس میخونم هچی کار همیشگی🤕 هیچی خاستم برا بار دوم تجربت بدم:•|😐😐⛏️بمولا من درس خوندنو ترجیح میدم به پیش این الافا بودن ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 غلط میکنی:/ گاع نخور نخور نخور ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 🤦🏻♂️🤦🏻♂️😂 واتساپ خونتونین؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 هیچی خاستم برا بار دوم تجربت بدم:•| 😐😐⛏️بمولا من درس خوندنو ترجیح میدم به پیش این الافا بودن جون 😂😂😂بابا دوسه ساعته دیگ تحمل کن الان اونجایید؟ 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 سلام آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 سلام سلامممم خره 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 جون 😂😂😂 بابا دوسه ساعته دیگ تحمل کن الان اونجایید؟ ع اونا ندارم که:•|اره تازگی رسیدم... دو سه ساعت نی.کمه کمش تا دوازده و نیم هسدیم🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 سلامممم خره خوبی؟ آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 ع اونا ندارم که:•| اره تازگی رسیدم... دو سه ساعت نی. کمه کمش تا دوازده و نیم هسدیم🤦🏼♀️🤦🏼♀ ... عرررر اوووه پس فک کنم الان هر کی جلوت بیادو جر میدیاا 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 خوبی؟ بدنیسم تو خوبی 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 بدنیسم تو خوبی چی بگم ک نگفتنش بهتره😂 آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)