2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عع واا چرااا🥲

نصفش افسردگی پریودیه😂بقیشم از دست دوستم ناراحتم

 سر ی چیزی دعوامون شد بعدم دهنشو باز کردو هرچی دلش خواست بم گفت تهشم گفت تو وِلی و بی بند باری وج…..ای و ی مشت ک…..دیگ

خیلییی دوستا داشتم ک ننه هاشون بهشون میگفتن ک اناهیتا وله و ال و بل و اینا قطع ارتباط کردن ک اصلا برام مهم نیستا ب ی ورمم نیست درواقع

ولی از این یکی دوستم توقعشو نداشتم ک این حرفارو بهم بزنه

من خودمم قبول دارم ک ازادی زیاد دارم ولی واااقعااااا هیییچوووقتتت سواستفاده نکردم از این ازادی

اصن بدجور ناراحتم کردد

آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
نصفش افسردگی پریودیه😂بقیشم از دست دوستم ناراحتم  سر ی چیزی دعوامون شد بعدم دهنشو با ...

خاکتوسرش یعنیییی چییی به اون چه 

حسودی میکنه که خودش ننش اجازه هیچی بهش نمیده 

غلط کرده گفته دیگ اصن باهاش قطع رابطه کن 

🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز