تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان هعی😑😑😑🤏 | مشاهده متن کامل بحث + 10922 بازدید | 1772 پست @bad_girll @ساقی_کوئینم @یه،بنده،خدا من ت رو میکشمت @دلبرمم بقیه رو بتگین اااااه ب خاطر این***:/:/نقل مکان کردم :) 1400/09/03 | 22:56 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 خاکتوسرش یعنیییی چییی به اون چه حسودی میکنه که خودش ننش اجازه هیچی بهش نمیده غلط کرده ... حالم ازش بهم میخوره خودش هر روز با یکیه بعد میاد گوه خوری منو میکنه اصلا دلم گریه میخواد🥲ولی باید پاشم ی چی درست کنم بریزم تو حلق خودمو یانا آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 یه بهونه میوردی نمرفتی کاش بهونه قبول میکرد مگه:/؟؟؟🤦🏼♀️دهنمو صافید باو ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 ارزو همیشه ی خدا پلاسه این وسطا :/!؛ الان عین خر غیب شده ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 حالم ازش بهم میخوره خودش هر روز با یکیه بعد میاد گوه خوری منو میکنه اصلا دلم گریه میخواد🥲ولی ... ولش کن فکرشو نکن صفت خودشو داده به تو دختره نفهم 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 بهونه قبول میکرد مگه:/؟؟؟🤦🏼♀️دهنمو صافید باو درک میکنم قشنگ 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 ولش کن فکرشو نکن صفت خودشو داده به تو دختره نفهم اوهوم بره گمشه بابا حیف کارایی ک براش کردم بی لیاقت آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 اوهوم بره گمشه بابا حیف کارایی ک براش کردم بی لیاقت اینجور ادما زیادن بابا منم داشتم ازین رفیقا 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
دختر__شکلاااتییی عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 5655 اینجور ادما زیادن بابا منم داشتم ازین رفیقا همچین ادمایی رو فقط باید حذف کنی آدَم دوس داره جهانُ ول کنه تورو نگاهت کنع…❤️تتلیتی:)
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 همچین ادمایی رو فقط باید حذف کنی ارع واقعا 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 درک میکنم قشنگ الان گیراشون شروع شده.یکی میگه چرا شالتو در اوردی.یکی میگه چرا بارونیتو در نمیاری.منم که پریم قشنگ هاپو شدم ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
bad_girll عضویت: 1400/06/04 تعداد پست: 8719 الان گیراشون شروع شده. یکی میگه چرا شالتو در اوردی. یکی میگه چرا بارونیتو در نمیاری. منم که پریم ... وایییی خیلی رومخه قشنگ 🖤💛دکتری ندیدم که درداموبفهمه 💛🖤شبی نبود بگم بره صب قشنگه :))💛🖤
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 وایییی خیلی رومخه قشنگ اونورن ملت؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
کوئین1400 عضویت: 1400/02/08 تعداد پست: 3083 عع سلام فاطی چطور یکجاعی سلام بد نیستم خودت چطوری همينجاها .
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 سلام بد نیستم خودت چطوری همينجاها ناهارا چیمیخوری ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀