2789
میگذرونم .. شاید درستش همین بوده...لیاقت خوشبختیو داشت البته با فکر آزاد..ن درگیر

اره همینطوره دیشب تا ساعت ۳ حرف زدیم بعدش رفت منو ادم کرد رفت😭

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
اره همینطوره دیشب تا ساعت ۳ حرف زدیم بعدش رفت منو ادم کرد رفت😭

چی شده عزیزم ؟ گفتی بیایم من الان تونستم بیام

آرزویت را برآورده می کند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند . . .🌹😍🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی شده عزیزم ؟ گفتی بیایم من الان تونستم بیام

همه میدونین فاطمه رفته کسی که یه ماه نشده بود اشنا بودیم ولی جوری باهاش خو گرفته بودیم انگار همیشه بوده 

میخواستم بگم این تاپیک یادگاری فاطی حفظش کنیم

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
اره همینطوره دیشب تا ساعت ۳ حرف زدیم بعدش رفت منو ادم کرد رفت😭

آنی مگه خوشبختیشو نمیخاسی ها؟!اون الان خوشبخته..ب این فکر کن

اون الان بدون ما خوشبخته

همین

هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
آنی مگه خوشبختیشو نمیخاسی ها؟!اون الان خوشبخته..ب این فکر کن اون الان بدون ما خوشبخته همین

فقط خدشبختیشو میخوام همین همین اون خوشبخت شه اینجا نباسه شاد باشه اینجا نباشه همین 

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
سلام فداتشم..میگذرونم تو خوبی؟!فاطی ام رف ک...💔

ممنون گلم خوبم

آره رفت

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
همه میدونین فاطمه رفته کسی که یه ماه نشده بود اشنا بودیم ولی جوری باهاش خو گرفته بودیم انگار همیشه ب ...

چشم حتما مرسی که گفتی اما میدونی که من خوب نبودم درجریان نیستم چرا رفته ؟ 

آرزویت را برآورده می کند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند . . .🌹😍🌹
چشم حتما مرسی که گفتی اما میدونی که من خوب نبودم درجریان نیستم چرا رفته ؟ 

هیچکس نمیدونه چرا رفته ولی مطمنم اینجا بودن خدشحالش نمیکرد پس جایی باشه که خوشبخته برا من کافیه

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
هیچکس نمیدونه چرا رفته ولی مطمنم اینجا بودن خدشحالش نمیکرد پس جایی باشه که خوشبخته برا من کافیه

خداروشکر فرقی نداره مهم اینه خوشبخت و خوشحال باشه 💜💜🌹🌹🌹

آرزویت را برآورده می کند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند . . .🌹😍🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز