2789
میگذرونم .. شاید درستش همین بوده...لیاقت خوشبختیو داشت البته با فکر آزاد..ن درگیر

اره همینطوره دیشب تا ساعت ۳ حرف زدیم بعدش رفت منو ادم کرد رفت😭

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
اره همینطوره دیشب تا ساعت ۳ حرف زدیم بعدش رفت منو ادم کرد رفت😭

چی شده عزیزم ؟ گفتی بیایم من الان تونستم بیام

آرزویت را برآورده می کند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند . . .🌹😍🌹

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چی شده عزیزم ؟ گفتی بیایم من الان تونستم بیام

همه میدونین فاطمه رفته کسی که یه ماه نشده بود اشنا بودیم ولی جوری باهاش خو گرفته بودیم انگار همیشه بوده 

میخواستم بگم این تاپیک یادگاری فاطی حفظش کنیم

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
اره همینطوره دیشب تا ساعت ۳ حرف زدیم بعدش رفت منو ادم کرد رفت😭

آنی مگه خوشبختیشو نمیخاسی ها؟!اون الان خوشبخته..ب این فکر کن

اون الان بدون ما خوشبخته

همین

هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
آنی مگه خوشبختیشو نمیخاسی ها؟!اون الان خوشبخته..ب این فکر کن اون الان بدون ما خوشبخته همین

فقط خدشبختیشو میخوام همین همین اون خوشبخت شه اینجا نباسه شاد باشه اینجا نباشه همین 

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
سلام فداتشم..میگذرونم تو خوبی؟!فاطی ام رف ک...💔

ممنون گلم خوبم

آره رفت

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
همه میدونین فاطمه رفته کسی که یه ماه نشده بود اشنا بودیم ولی جوری باهاش خو گرفته بودیم انگار همیشه ب ...

چشم حتما مرسی که گفتی اما میدونی که من خوب نبودم درجریان نیستم چرا رفته ؟ 

آرزویت را برآورده می کند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند . . .🌹😍🌹
چشم حتما مرسی که گفتی اما میدونی که من خوب نبودم درجریان نیستم چرا رفته ؟ 

هیچکس نمیدونه چرا رفته ولی مطمنم اینجا بودن خدشحالش نمیکرد پس جایی باشه که خوشبخته برا من کافیه

چه کرده بودم که خدا عشقت را نصیبم کرد💜💜saberam💜
هیچکس نمیدونه چرا رفته ولی مطمنم اینجا بودن خدشحالش نمیکرد پس جایی باشه که خوشبخته برا من کافیه

خداروشکر فرقی نداره مهم اینه خوشبخت و خوشحال باشه 💜💜🌹🌹🌹

آرزویت را برآورده می کند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند . . .🌹😍🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792