2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بیشتر فانم یا خشک و جدی؟ همتون حسی که تو این مدت داشتین رو بگید بدونم بیشتر کدوم از این دوتا بود ...

فان

  وقتی برای بقیه آرزوهای خوب میکنید چیزهای خوب به خودتون برمیگرده  
وااای سالام خوفی من جرا باهات اشنا نشدم؟؟؟بیا اشنا شیم اجی من اینازم ۲۲ سالمه مجردم تبریزیم بگو حو ...

🤣🤣😅😅😅 فدات گلی من لاوینم ۲۵ ساله و کرمانشاه.  کوردم عزیز خوشبختم از آشنایی 💖💖💖⚘

درسته ولی نباید کنار بکشی اننننقد آدما میان میرن انقد خوشحال میشی و دوباره تنها میشی تا کم کم همین ...

👌سس ماس 

حرفات ب دل میشینه معلومه با تجربه ای 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
تو همین الانشم درستی هرچی تو سن خودش قشنگه عجله نکن

نه منظورم این بودسنم بالاتر بره کمتر کراش میزنم چون الان زود زود کراش میزنم 

و این زیاد خوب نیست ک هر سری فکرمو در گیر یکی یکنم 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
برخورد نداشتم به اون صورت.. سوالت خیلی کلی بود نمیتونم جواب بدم

خب حدس

من میگم آدم بايد يکيو داشته باشه وقتی نِگاش ميکنه تو دِلش بگه : خدايا مرسی که دارمش❤️🥰پشتِ دیوارِ دلم دخترکی آرام نشسته وبرای رسیدن به اهدافش تلاش میکند،برای شکستنش خودتان را خسته نکنید👸🏻❣️ عمیق ترین معنای زندگی منی.💕میم زندگیم💕

همه رفتید لالا؟

نه وایسادیم تو رو تماشا کنیم فیض ببریم 😂

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
مهرک ی سوال بپرسم؟

اخه از این بچه سوسول میخای سوال بپرسی این فقط بلده قرتی بازی دربیاره 😂🤣😂🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز