من نمیگم چی مهمه چی مهم نیست
صرفا علایق خودم و تجربیاتم رو میگم.
ولی خب صادقانه میگم از ۱۵_۱۶ به بعد اصلا قیافه برام مهم نبود.
وقتی طرف دهنشو باز میکرد اگه چیزی داشت که باعث بشه مغزم به کار بیفته و ده تا چیز عمیق و جدید ازش یادبگیرم جذبش میشدم...
اگه تو سرش فکر متفاوت و عمیقی داشت جذبش میشدم...
کلا هرچی جلو تر رفتم هم انتظاراتم بالا تر رفت هم کلا دیگه قیافه کسی به چشمم نیومد.
و الانم شاید خیلی شانس اوردم که دوس پسرم هم قیافش خوبه هم مغزش همون چیزیه که میخام😹