من مثل چی احساسی ام
ولی یادگرفتم وقتی دارم آسیب میبینم کاملا ارتباط رو قط کنم حتی اگه از ناراحتی دیوونه بشم... هرچقدر لازمه گریه کنم میکنم هرچقدر لازمه غصه بخورم میخورم ولی اصلا یک متری اون آدم و اون شرایط نمیشم.
البته این که گفتم آخرین بارش برمیگرده به ۳ سال پیش.
ولی درکل هنوزم این قانون رو دارم برای خودم.
ولی بازم هیچوقت از روی ظاهر و قیافه کسی جذبش نشدم(بجز ۲ بار اونم بهش میگن عشق کودکی دقیقا اول راهنمایی بودم برای همین جزو زندگی جدی حسابش نمیکنم)
بجز اون دو نفر بقیه آدمایی که جیبشون شدم هیچوقت بخاطر قیافه نبوده