2777
2789
۱۹

همون پس اگه مثل ما ۲۶ سالت بود خیلی دقیق عمل میکردی با درایت کامل

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوش ب حالت کاش منم اینطوری بودم من ی بدبختی دارم زود رو قیافه کراش میزنم  امیدوارم با بالا رف ...

من مثل چی احساسی ام

ولی یادگرفتم وقتی دارم آسیب میبینم کاملا ارتباط رو قط کنم حتی اگه از ناراحتی دیوونه بشم... هرچقدر لازمه گریه کنم میکنم هرچقدر لازمه غصه بخورم میخورم ولی اصلا یک متری اون آدم و اون شرایط نمیشم.

البته این که گفتم آخرین بارش برمیگرده به ۳ سال پیش.

ولی درکل هنوزم این قانون رو دارم برای خودم.

ولی بازم هیچوقت از روی ظاهر و قیافه کسی جذبش نشدم(بجز ۲ بار اونم بهش میگن عشق کودکی دقیقا اول راهنمایی بودم برای همین جزو زندگی جدی حسابش نمیکنم)

بجز اون دو نفر بقیه آدمایی که جیبشون شدم هیچوقت بخاطر قیافه نبوده

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
همون پس اگه مثل ما ۲۶ سالت بود خیلی دقیق عمل میکردی با درایت کامل

آره 

میگم‌ شما سن من بودین از کسی خوشتون میومد؟ فکر ازدواج میکردین؟

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
سعی میکنم

اووووو درست میشه بابا دیوونه گفتم چند سالته الان!

عشق کن

برو با آدمای مختلف بگرد چیزای زیادی مونده تا دستت بیاد

ولی حواست باشه بند آب ندی 

بقیه چیزارو هرچی خاستی تجربه کن تا دستت بیاد

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
آره  میگم‌ شما سن من بودین از کسی خوشتون میومد؟ فکر ازدواج میکردین؟

نه تو این موارد نبودم خوشبختانه ولی الان دیکه اصلا مرد و پسر واسم مهم نیست مجررردی رو عشقه 

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
من مثل چی احساسی ام ولی یادگرفتم وقتی دارم آسیب میبینم کاملا ارتباط رو قط کنم حتی اگه از ناراحتی دی ...

چقد حرفت قشنگ بود خوشم اومد 

ولی اینکه بگی قیافه اصلا مهم نیست قبول ندارم بالاخره توی عاشق شدن قیافه ام ملاکه کنار اخلاق و اینا 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
آره  میگم‌ شما سن من بودین از کسی خوشتون میومد؟ فکر ازدواج میکردین؟

آره عین اسب هرثانیه رو یه نفر کراش میزدم ولی تهش همیشه تنها بودم چون یه مشت فلان دور خودم جم کرده بودم

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
چالاک تر پیام بزار

با منی؟

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
چقد حرفت قشنگ بود خوشم اومد  ولی اینکه بگی قیافه اصلا مهم نیست قبول ندارم بالاخره توی عاشق شدن ...

قیافه واسه شما که سنت پایین شاید چون احساساتی عمل میکنی ولی واسه ما زیاد نه چیزهای دیگه مهم تر و واجب تره

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
اووووو درست میشه بابا دیوونه گفتم چند سالته الان! عشق کن برو با آدمای مختلف بگرد چیزای زیادی مونده ...

راستش انقد نسبت ب مردا بی اعتماد شدم ک ترجیح میدم کراش بزنم تا با یکی دوس شم 

دوست میشی ازت کلی چیز میخوان 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
آره عین اسب هرثانیه رو یه نفر کراش میزدم ولی تهش همیشه تنها بودم چون یه مشت فلان دور خودم جم کرده بو ...

عه پس منم چن سال دیگه درست میشم 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
قیافه واسه شما که سنت پایین شاید چون احساساتی عمل میکنی ولی واسه ما زیاد نه چیزهای دیگه مهم تر و واج ...

اره سن میره بالا ملاکام عوض میشه

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
راستش انقد نسبت ب مردا بی اعتماد شدم ک ترجیح میدم کراش بزنم تا با یکی دوس شم  دوست میشی ازت کل ...

فقط مراقب خودت باش والسلام و نامه تموم

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792