2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه هوله اصلا و کلا روش کراش نزن از من به شما نصیحت

آره دقیقا 

منم دارم سعی میکنم‌ زیاد بش فک نکنم ولی خب لنتی خوشتیپه ادم سخت یادش میره قیافشو

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
نه دردت ما از اوناش نیستیم😄 اره پسره از همشهریاس تو ی گروه تلگرام دیدمش پروفایلش چشممو گرفت روش کر ...

شاسد باورت نشه ولی قسم میخورم من تا الان تو این ۷_۲۶ سال هیچوقت جذب قیافه کسی نشدم.

کلا جیزی که هیچوقت برام نه جذاب بوده نه ملاک بوده چهرس.

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
آره دقیقا  منم دارم سعی میکنم‌ زیاد بش فک نکنم ولی خب لنتی خوشتیپه ادم سخت یادش میره قیافشو

سخت نیست فراموشش کن 

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
چرا انقد تایپم داغون شده احساس چلاق بودن داره بم دس میده کم کم

خسته ای عزیزم 

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
شاسد باورت نشه ولی قسم میخورم من تا الان تو این ۷_۲۶ سال هیچوقت جذب قیافه کسی نشدم. کلا جیزی که هیچ ...

خوش ب حالت کاش منم اینطوری بودم

من ی بدبختی دارم زود رو قیافه کراش میزنم 

امیدوارم با بالا رفتن سن این قضیه از سرم بپره و منطقی باشم تا احساسی 

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
خسته ای عزیزم 

الان دو هفتس همش سرم کوبیده میشه تو در و دیوار

ورم کرده

دیروز خون اومد

نمیتونم سرمو بدارم رو بالش

نمیدونم چرا انقد دس ما چلفتی شدم جدیدا

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
خوش ب حالت کاش منم اینطوری بودم من ی بدبختی دارم زود رو قیافه کراش میزنم  امیدوارم با بالا رف ...

چند سالته 

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
سخت نیست فراموشش کن 

سعی میکنم

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
چند سالته 

۱۹

تو روزایی که ادم از دشمنش یه زخم میخوره و از آشناهاش هزار تا  یاد گرفتم خودم حال دلمو خوب کنم .یاد گرفتم با اینکه خودم کوه دردم اما دور و بریامو شاد کنم و بخندونمشون . یاد گرفتم حتی اگه کسی وقت نداشت برام خودم برا خودم وقت بزارم و ب خودم بها بدم قرار نیست همیشه آدم محتاج نگاه این و اون باشه .اینا رو گفتم که برسم به دلیل تیکری ک گذاشتم من پارسال خودمو انقد قوی دیدم که بدون توقعی از دیگران خودم برا خودم کیک تولد گرفتم و اقوامو ب پیک نیک دعوت کردم امسالم گفتم اینجا تاریخ بزارم جلو چشمم باشه .چون امسالم برا خودم نقشه ها دارم😊 ..یک روز میایی که من دیگر دچارت نیستم از صبر ویرانم اما چشم انتظارت نیستم‌
الان دو هفتس همش سرم کوبیده میشه تو در و دیوار ورم کرده دیروز خون اومد نمیتونم سرمو بدارم رو بالش ...

نه عزیزم آرامش خودتو حفظ کن و صبور باش همش درست میشه نشد نداره جانم

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 1 ثانیه پیش

رقص هیلز

saran23 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792