2777
2789

@dorehami   بفرما عزیزم اینم که گفتی دالتونزیان کیان یعنی چی 🤣🤣🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
جوابت خیلی برام جالب بود والبته کاملا منظور دار.. دقیق همونی بودی که من ازت تصور داشتم (باتوجه به چ ...

او!الان تا آخر خوندم فهمیدم از حرفم چی برداشت کردی.

من اصلا قضاوت نکردم و راجبت هیچ فکری نکردم.

ولی خودتم میدونی محیط همچین جاهایی طوریه که واقعا نمیشه با عکس و... چیزی رو ثابت کرد و این که من ازت انتظار داشته باشم که خودت رو ثابت کنی خیلی توقع بیجاییه چون من مگه کی ام که کسی بخاد خودش رو ثابت کنه.

ولی هنوزم مای اون حرفایی که بهت گفته بودم هستم و اگه بخای هنوزم کمکت میکنم.

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@dorehami     بفرما عزیزم اینم که گفتی دالتونزیان کیان یعنی چی 🤣🤣🤣

فاطی ایشون تو یه تاپیک گفت دالتونزیان یعنی چی براش تفسیر کن

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه

@کهکشون_بینشون    بفرما عزیزم اینم از حکومت دالتونزیان تو نی سایت

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه

نظرتون‌درمورد اخلاق و‌رفتار من چیه؟

من میگم آدم بايد يکيو داشته باشه وقتی نِگاش ميکنه تو دِلش بگه : خدايا مرسی که دارمش❤️🥰پشتِ دیوارِ دلم دخترکی آرام نشسته وبرای رسیدن به اهدافش تلاش میکند،برای شکستنش خودتان را خسته نکنید👸🏻❣️ عمیق ترین معنای زندگی منی.💕میم زندگیم💕

من به هیچ عنوان هیچوقت منت کاری که میکنم رو نمی‌ذارم تحت هیچ شرایطی! و اونقدری رک هستم که اصلا برای ...

بیخیال مهم نیست من فقط سعی داشتم با همراهیتون غم بزرگ خودم رو فراموش کنم ولی....

دیگه مزاحم تاپیک هاتون نمیشم

خوش باشین 

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
@کهکشون_بینشون      بفرما عزیزم اینم از حکومت دالتونزیان تو نی سایت

فاطی ایشون کنجکاو شده بدونه چه‌ حکومتیه براش بگو

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
فاطی ایشون تو یه تاپیک گفت دالتونزیان یعنی چی براش تفسیر کن

@dorehami  

سلام

سلسله دالتونزیان توسط فافاماوی پایه ریزی شد.ارتش دالتونز در سرزمین دالتونزلند زندگی می‌کردند و اسمشون برگرفته از کارتونی قدیمی به همین اسم دالتون ها است

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
او!الان تا آخر خوندم فهمیدم از حرفم چی برداشت کردی. من اصلا قضاوت نکردم و راجبت هیچ فکری نکردم. ول ...

نه ممنونم خودم یه جوری حلش میکنم

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔

@کهکشوون_بینشوون   بفرما اشتباه یکی دیگه رو تگ‌ کردم 🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
بیخیال مهم نیست من فقط سعی داشتم با همراهیتون غم بزرگ خودم رو فراموش کنم ولی.... دیگه مزاحم تاپیک ه ...

فقط چون از خودم عکس نفرستادم احساس مزاحمت بهتون دست داد؟🤔.

هرطور صلاح میدونید.

به هر حال من قصدم کمک بود و اگه رفتار ناراحت کننده ای داشتم معذرت میخوام با این که بدون قصد و منظور بود.

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
@dorehami     سلام سلسله دالتونزیان توسط فافاماوی پایه ریزی شد.ارتش دالتونز در سرزمین د ...

کهکشون اینو برو بخون 🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز