2777
2789
لاکچری خلاص شد رفت خوابی هنوز 😂😂😂

چی خلاص شد منکه درجریان هیچی نیستم 😊فقط جواب سوالی که پرسیده بود رو دادم

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
چی خلاص شد منکه درجریان هیچی نیستم 😊فقط جواب سوالی که پرسیده بود رو دادم

مال ۴۰ صفحه قبل بود 🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مال ۴۰ صفحه قبل بود 🤣

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 به بزرگواری خودتون ببخشید

من دیدم تو اعلاناتم بود رفتم جوابشو دادم نمیدونستم چند صفحه قبل بودن

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 به بزرگواری خودتون ببخشید من دیدم تو اعلاناتم بود رفتم جوابشو دادم نمیدونستم چند ...

نه عزززیزم این چه حرفیه 💚💙😘 امشب ترکوندیم 🤣🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه

شب بخیرررررررررررر دوستان خوش باشید من برم بخام خستم 💙💚😘😘😘😘😘❤️

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
من بیشتر فان بودنتو دیدم عزیزم ولی روحیه جدیت بیشتر به واقعیتت نزدیکه! تو مصداق بارز همون جمله ای ...

من افسرده اینا نیستم ولی خیلی سخت چیزی میتونه منو به خنده بندازه بجز بچه های خیلی کوچولو یعنی تا زیر ۴ سال.

و کلا آدم جدی ای ام بیشتر تا فان.

تو واقعیت که به شدت بی اعصابم، نه این که دعوایی باشم ها، ولی حوصله ناز کشیدن ندارم و کلا سخت میشه بهم نزدیک شد.

ولی به شدت مهربون و همراهم. در این حد که توی خوابگاه که بودم ۵ سال پیش یه دختری کاری کرده بود که نزدیک بود بیرونم کنن الکی. ولی دقیقا ۳ شب بعدش تو اه پله بودم دیدم از ط بالا صدا گریه میاد. ساعت ۳ شب

رفتم دیدم همون دخترس،نشستم کنارش آرومش کردم و کمکش کردم.

یعنی توی همراه بودن برام اصلا فرق نداره طرف‌دشمنمم که باشه اگه ببینم مشکلی داره یا دلش گرفته کنارشم.

و کلا چهرم تو ۹۸ درصد مواقع یه قیافه پوکرفیسه.

اینایی که تا اینجا خوندی خودِ واقعیمه.

ولی

چیزی که اطرافیان ازم میبینن اصلا شبیه اینایی که گفتم نیست چون به نظرم دنیا اونقد خاکستری هست که جرعت ندارم ازین بیشتر سیاه سفیدش کنم. برای همین همیشه یه چهره‌ی خندون و آروم و مهربون یا خندون و شر و مهربون دارم تحت هر شرایطی و به شدت مراعات میکنم که دل کسی نشکنه.

+تمام رفتارایی که گفتم راجب مهربونی و همراه بودنم.

یه وقتایی حالم بهم میخوره ازین حالتام

ولی وقتی نگاه میکنم که کیا چشمشون به منه که تا کجا سرسام و از سرپا بودن من برای زندگیشون انگیزه میگیرن...

سخته که این لبخند فیک و خنده های به شدت طبیعی ولی مصنوعیمو قایم کنم.

ولی اگه برای نیم ساعت خود خودم باشم همون چیزی که تو توضیح اول خوندی

هیچ کدومشون ۵ دقیقه هم نمیتونن تحمل کنن چون درعین مهربون و خیرخواه بودن به شدت طرفو میکوبم برای این که کمکش کنم...

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
نه عزززیزم این چه حرفیه 💚💙😘 امشب ترکوندیم 🤣🤣

عه چه خبر بوده؟😅

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
عه چه خبر بوده؟😅

خیلی تازه دو سه تازه دوست جدید بهمون اضافه شد 🤣🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
من افسرده اینا نیستم ولی خیلی سخت چیزی میتونه منو به خنده بندازه بجز بچه های خیلی کوچولو یعنی تا زیر ...

جوابت خیلی برام جالب بود والبته کاملا منظور دار..

دقیق همونی بودی که من ازت تصور داشتم (باتوجه به چیزایی که گفتی)

ولی جدا از همه اینا روحیه کمک کردنت خیلی خوبه تا وقتیکه نکوبیش تو سر طرف و باتیکه انداختن ارزش کار بزرگت رو پایین نیاری...

من از تو یه شخص زخم دیده و شکسته ولی تو جلد یک زن بسیار قوی و شاد میبینم که ازش الگو میگرفتم..

درضمن من زنم و اگه مرد بودم بجای تاپیک شوخیای دوستانه معمولی چندتا دختر تاپیک های مورد دار میرفتم..

محض یادآوری

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
خیلی تازه دو سه تازه دوست جدید بهمون اضافه شد 🤣🤣

من میخونمشون امشب حتما

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
من بیشتر فانم یا خشک و جدی؟ همتون حسی که تو این مدت داشتین رو بگید بدونم بیشتر کدوم از این دوتا بود ...

زیاد حرف نزدم باهات یخورده فان و خشک😂😐🤣

من میگم آدم بايد يکيو داشته باشه وقتی نِگاش ميکنه تو دِلش بگه : خدايا مرسی که دارمش❤️🥰پشتِ دیوارِ دلم دخترکی آرام نشسته وبرای رسیدن به اهدافش تلاش میکند،برای شکستنش خودتان را خسته نکنید👸🏻❣️ عمیق ترین معنای زندگی منی.💕میم زندگیم💕

جوابت خیلی برام جالب بود والبته کاملا منظور دار.. دقیق همونی بودی که من ازت تصور داشتم (باتوجه به چ ...

من به هیچ عنوان هیچوقت منت کاری که میکنم رو نمی‌ذارم تحت هیچ شرایطی!

و اونقدری رک هستم که اصلا برای رسوندن منظورم نیازی به تیکه انداختن ندارم

نمیدونم از کدوم بخش حرفم چی برداشت کردی

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
فان و خیس😹

😂😂

من میگم آدم بايد يکيو داشته باشه وقتی نِگاش ميکنه تو دِلش بگه : خدايا مرسی که دارمش❤️🥰پشتِ دیوارِ دلم دخترکی آرام نشسته وبرای رسیدن به اهدافش تلاش میکند،برای شکستنش خودتان را خسته نکنید👸🏻❣️ عمیق ترین معنای زندگی منی.💕میم زندگیم💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792