2777
2789
عنوان

اکس قبلی

63 بازدید | 11 پست

وای یه دختره هست فامیل پارتنرمه که دوست دختر قبلیشم بودع ینی از سیزده سالگی تا ۱۶, سالگی باهاش بوده که اشتباه بچگی محسوب میشه الان چندین سال از اون موضوع میگزره منم با پیج فیک خیلی سوسکی رفتم فالو دارم همش استوری میزاره میخواد تو جم فامیلی خودشو میچسبونه پارتنر من یا همش سعی داره این کارو کنه بگم دختره هزار تا عمل رو صورتش داره بازم شبی اجنه مجنس برداشته عکس دوست پسر منو گذاشته هایلایتش چند ساله دارم میگم پاک کن به خودشم میگم به یکی از فامیلاتون بگو بره بهش بگه پاک نمیکنه اگه قصدش جدی نبود به چپمم نبود گارد نگیرید روم که چرا اینتوری میکنی من کلن مشکل دارم چندین بارم توپیده بهم فخر. فروشی کرده پشت تلفن ازش بدم میاد ترف خودش دوست پسر داره میاد میچسبه به اینو اون جلوش باز میگرده ینی اونقد حرصیم اونقد حرصیم بخدا این رو نداره سنگ پای قزوینه روش نمیدونم چطوری بتوپم بهش پاشو از ما بکشه بیرون کصافت حالم ازش بهم میخوره

واقعن فاز یه سریا رو نمیفهمم طرف میدونه زن داره بازم میره میچسبه بهش میدونه دوست دختر داره بازم کرمش میگیره لجن تر از این ادما ندیدم انگار قحطی اومده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهم نباشه واست. میخواد فقط لج تورو دربیاره، همین. دایورتش کن. اصلا اصلا هم دراینمورد با پارتنرت هم صحبت نکن. انگار روحه که تو نمیبینیش، تمام.

   سلام ،سمیرا هستم ،یک حامی و مدافع  سرسخت حقوق حیوونا ❤❤ فرشته های بی بالی که روح دارن ، احساس دارن ،حق زندگی و امنیت دارن جرمشون فقط اینه که زبان ندارن  .من عاشق همشونم  فرقیم نداره چی باشه ،سگ ،گربه ،کبوتر و ....حتی کلاغ ، عشق میدم  بهشون و صد برابر عشق میگیرم از همشون ،خدا هم اون بالا میبینه و دعاشونو در حقم مستجاب میکنه 🤗روزانه تو کوچه خیابونا چشم های معصوم سگ و گربه های بی پناهیو میبینیم که واسه تکه ای نون یا جرعه ای اب سرگردونن .میشه  یه لقمه از غذاتو بهش بدی و نا امیدش نکنی؟ بخدا که ثوابش کمتر از سیر کردن آدم تشنه و گرسنه نیست . اینا هم مخلوق خدان،خدا دوسشون داشت که آفریدشون 😻پس توهم مخلوق خدارو دوست داشته باش اینا خیلی معصومن اینا اشیاء بی جون نیستن..😻😻 تو روزای گرم بیاین بفکرشون باشیم حتی یه ظرف اب کوچیک کنار جدول تو پیاده رو یا زیر درخت  بزارین باعث میشین یه موجود بی زبون از تشنگی دربیاد همین کارهای کوچیک باعث میشه اونا دعاتون کنن ، خدا هم ازون بالا میبینت و جبران می‌کنه واست  اون موقع است که گره ای که  تو زندگیت داری  بخودیه خود باز بشه مشکلت حل بشه ،دست به خاک بزنی طلا بشه ، روزیت زیاد بشه .من خیلیییی امتحان کردم و هربار هم جواب گرفتم ،تو هم امتحان کن دل بده به حیوونای بی پناه و یتیم ،زودتر از صدتا نذر و دعا و چله جواب میگیری . فقط یکبار امتحان کن فقط یکبار ❤ از ته قلبم ایمان دارم  .....اگه امضامو میخونی بی توجه رد نشو کافیه یکبار امتحان کنی 😚🤗❤ الانم که هوا سرد شده بیاین بفکرپرنده ها هم باشیم . تو این هوا ،غذای کمی میتونن پیدا کنن ولی با همون خرده نون های تو سفره هامون هم سیر میشن و بخاطر گشنگی تو سرما یخ نمی‌زنن. ...درسته بچشم نمیاد ولی همین محبت های کوچیک واسه اونا خیلیییی بزرگه ، می‌تونه جونشونو حفظ کنه ...مهربونی با حیوونا خیلی خوبه..بیاین حیوونارو دوست داشته باشیم ...انرژییشون مث آفتااب🌞بهت میتابه و  روحتو  لطیف میکنه مث برگ گل🌹🌹🌹.                                                  # نه ، به حیوان آزاری .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز