2777
2789
چی بود بحث؟

تگدون من😅😅😅

  لایک نکنید پلیییییز 💔  توجه توجه💓     اگر می خواهید تاپیک شما پربازدید شود اکیپ دالتونز را تگ کنید😜😎  پس از بازرسی تاپیک شما آن را در کسری از ثانیه پربازدید میکنیم😌😎     من دالتونز ای ام👊    لطفا با حیوانات مهربان باشید😢😍     اینم بدونید که اه حیوانات دامن تون رو میگیره مطمئن باشید.😒🐧   حامی حیواناتم😏     دوستون دارم❤💋     تیکر بلند شدن موهامه👀       دختر ارشد تابستون🍒🌞🐰    یه دختر شاد و بازیگوش 🐾🌊     که عاشق لاک و رژ لب شیطوونی با دوستاشه💅💄👠👭    
نمیتونممممممم😭 همش استرس دارم انگار دارم میزام😹😭😹😭😹😭😹😭😹😭😹😭

مریم مقدس کی بودی تو 🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😹😹😹 ببین اگه برطرف بشه از ما نیستی

اذیت نکنید دیگه😤😂😂    

  لایک نکنید پلیییییز 💔  توجه توجه💓     اگر می خواهید تاپیک شما پربازدید شود اکیپ دالتونز را تگ کنید😜😎  پس از بازرسی تاپیک شما آن را در کسری از ثانیه پربازدید میکنیم😌😎     من دالتونز ای ام👊    لطفا با حیوانات مهربان باشید😢😍     اینم بدونید که اه حیوانات دامن تون رو میگیره مطمئن باشید.😒🐧   حامی حیواناتم😏     دوستون دارم❤💋     تیکر بلند شدن موهامه👀       دختر ارشد تابستون🍒🌞🐰    یه دختر شاد و بازیگوش 🐾🌊     که عاشق لاک و رژ لب شیطوونی با دوستاشه💅💄👠👭    
به همین برکت قسم 😹😹😹

اعصابم رو خورد کرده😬

  لایک نکنید پلیییییز 💔  توجه توجه💓     اگر می خواهید تاپیک شما پربازدید شود اکیپ دالتونز را تگ کنید😜😎  پس از بازرسی تاپیک شما آن را در کسری از ثانیه پربازدید میکنیم😌😎     من دالتونز ای ام👊    لطفا با حیوانات مهربان باشید😢😍     اینم بدونید که اه حیوانات دامن تون رو میگیره مطمئن باشید.😒🐧   حامی حیواناتم😏     دوستون دارم❤💋     تیکر بلند شدن موهامه👀       دختر ارشد تابستون🍒🌞🐰    یه دختر شاد و بازیگوش 🐾🌊     که عاشق لاک و رژ لب شیطوونی با دوستاشه💅💄👠👭    
کی 

تگدون😕  مثلا  @parvaneh123‍ 

  لایک نکنید پلیییییز 💔  توجه توجه💓     اگر می خواهید تاپیک شما پربازدید شود اکیپ دالتونز را تگ کنید😜😎  پس از بازرسی تاپیک شما آن را در کسری از ثانیه پربازدید میکنیم😌😎     من دالتونز ای ام👊    لطفا با حیوانات مهربان باشید😢😍     اینم بدونید که اه حیوانات دامن تون رو میگیره مطمئن باشید.😒🐧   حامی حیواناتم😏     دوستون دارم❤💋     تیکر بلند شدن موهامه👀       دختر ارشد تابستون🍒🌞🐰    یه دختر شاد و بازیگوش 🐾🌊     که عاشق لاک و رژ لب شیطوونی با دوستاشه💅💄👠👭    
کی 

اینجا آبیه

  لایک نکنید پلیییییز 💔  توجه توجه💓     اگر می خواهید تاپیک شما پربازدید شود اکیپ دالتونز را تگ کنید😜😎  پس از بازرسی تاپیک شما آن را در کسری از ثانیه پربازدید میکنیم😌😎     من دالتونز ای ام👊    لطفا با حیوانات مهربان باشید😢😍     اینم بدونید که اه حیوانات دامن تون رو میگیره مطمئن باشید.😒🐧   حامی حیواناتم😏     دوستون دارم❤💋     تیکر بلند شدن موهامه👀       دختر ارشد تابستون🍒🌞🐰    یه دختر شاد و بازیگوش 🐾🌊     که عاشق لاک و رژ لب شیطوونی با دوستاشه💅💄👠👭    
تگدون😕  مثلا   @parvaneh123 ‍

خو لامصب یه بار بزار اون طرف اسم این رو ببین کدوم‌ درسته 👇 اینو 👈@@@@@

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
من بیشتر فانم یا خشک و جدی؟ همتون حسی که تو این مدت داشتین رو بگید بدونم بیشتر کدوم از این دوتا بود ...

من بیشتر فان بودنتو دیدم عزیزم

ولی روحیه جدیت بیشتر به واقعیتت نزدیکه!

تو مصداق بارز همون جمله ای که میگن هرکی بیشتر میخنده دلیل بر شاد بودنش نیست!البته نمیدونم چقدر درست گفتم ولی این حس من و دید من نسبت به توعه!

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
خو لامصب یه بار بزار اون طرف اسم این رو ببین کدوم‌ درسته 👇 اینو 👈@@@@@

حس نمیکنی هرچی از دست دور تر میشه کوچیک تر میشن؟😹

همون روحم که رو دکل بود =)))💙💜❤😁🖐
سلام عزیزم اسمت چی بود 

سلام عزیزم، مریم هستم

دارم‌متلاشی‌میشوم‌واین‌یک‌داستان‌نیست💔🥀وجزکلمه‌چیزدیگری‌ندارم😞 ،خسته‌ازصبوری‌بیش‌ازحد؛؛؛خسته‌ازایستادگی بالاترازتوان‌!وخسته از جنگیدن بی‌پایان ؛؛؛کجا بایدخودراتسلیم کنم؟ به چه کسی بگویم که دیگر نمیتوانم!؟😔
حس نمیکنی هرچی از دست دور تر میشه کوچیک تر میشن؟😹

چی نوشتم 🤣🤣🤣

اگر اسلام دست و بالمون را نبسته بود همه پسرا دانشگاهمون را از دم بوس میکردم و گاز میگرفتم خواهشا ادا تنگا رو واسه ما در نیارید باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792