او!الان تا آخر خوندم فهمیدم از حرفم چی برداشت کردی.
من اصلا قضاوت نکردم و راجبت هیچ فکری نکردم.
ولی خودتم میدونی محیط همچین جاهایی طوریه که واقعا نمیشه با عکس و... چیزی رو ثابت کرد و این که من ازت انتظار داشته باشم که خودت رو ثابت کنی خیلی توقع بیجاییه چون من مگه کی ام که کسی بخاد خودش رو ثابت کنه.
ولی هنوزم مای اون حرفایی که بهت گفته بودم هستم و اگه بخای هنوزم کمکت میکنم.