بعضی وقتا واقعا نمیشه حکمت خدارو فهمید
یه بنده خدا از اشناهامون
تک فرزنده نه خاله داره نه مادربزرگ فقط یه دایی داره
خلاصه یعنی خیلی تنها و بی کس هستن هیچکیو ندارن،بعد چندوقت پیش مادرش جوون هم بود فکرکنم ۴۰ سالی داشت ایست قلبی کرد مرد الان فقط خودشه و باباش،داییشم که میگه اصلا نمیتونم بیام خونتون جای خالی خواهرمو ببینم و پسره به معنی واقعی کلمه داره از بین میبره قشنگ داره جون میده صبح تا شب سر خاک مادرشه(با اینکه چند ماه از این اتفاق گذشته) خیلی زیاد دلم میسوزه همش میگم خدایا حکمتت چیه این ادم اینقدر تنها و بی کس بود حالا چی میشد اگه مادرشو نمیگرفتی به این زودی ازش .واقعا داره دیوونه میشه همش دعا میکنم خدایا از یه جای دیگه براش جبران کن هرچند هیچی جای خالی مادر رو پر نمیکنه ولی از خدا و امام حسین میخوام کمکش کنن و خدا براش جبران کنه تا یکم آروم بشه چون دارم میبینم که چقدر سخت میگذره زندگی براش😔😭🖤