2777
2789
عنوان

حکم ارمان

509 بازدید | 40 پست

مث اینکه دوباره ب تعویق افتاد قرار بود چهارشنبه اعدام بشه که دوباره منتقل شد به بند 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

😑😑😑😑

  لینک اقدامی های اردیبهشت ۱۴۰۰😍😍😍میریم برا اقدام(اردیبهشت)👪من این ماه مامان میشم وبهترین کادوی تولدم رو از خدا هدیه میگیرم (خرداد)👶تولدم هم گذشت وبی بی منفی شد(تیر)😔یک مرداد هم برای بار سوم کرونا گرفتم و الان تصمیم گرفتم تا زمانی که واکسن کرونا نزدم اقدام رو کنسل کنم(مرداد)😷واکسیناسیون داره سرعت میگیره انشاءالله که نوبت من و همسرم میشه(شهریور) 💉دوز اول سینوفارم رو تزریق کردیم(۱مهر)🚫آخر مهر نوبت دوم واکسنم بود که مشکوک بودم و نزدم😓جان مادر امروز یه نفر بهم گفت خدا به دلی که دریا باشه کشتی میده💔وقتشه که بیایی(۲آبان)💔امروز بی بی چکم یه هاله ضعیف انداخت خدایا واقعی باشه تا تولد همسرم سوپرایزش کنم،ساعت هشت شب بی بی چک زدم مثبت شد(۱۰آبان)😍امروز آزمایشم مثبت شد(۱۳آبان)👪الان سونو ان تی بودم چهره ی قشنگتو دیدم دردونه ی مامان(۱۳دی)👶عزیزدلم امروز دل نگرانت بودم رفتم سونو از حالت باخبربشم ولی گفتن خطر سقط هست گفتن دخملی قربونت بشم مطمئنم سالم میایی بغلم👧(۱۳بهمن)🎀امروز رفتم سونو وزنت کم بود اما من میدونم تو مثل همیشه دختر قوی هستی وکمتر از یکماه دیگه میای بغلمون(۱۲خرداد)😘دخترم قدم سرچشمامون گذاشت🎊(۱۴تیر) https://www.ninisite.com/discussion/topic/6147989/اقدامی-های-اردیبهشت۱۴۰۰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😑😑😑😑

چیشده؟

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
اینام خودشونو مسخره کردن

یه جورایی دلم میسوزه ۱۰ ساله یه مادر رو بازی دادن هر دفعه یکیو رو کار میکنن ی شب علیخانی ی شب صمد پور ی شب پرستویی ی شب فردوسی پور وافعا چرا ی پرونده اینقد باید طرفدار داشته باشه اونم قاتل؟؟؟؟

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
چیشده؟


هیچی خانواده ی پسره بارها پسرخودشونو کشتن از بس هی رفت قرنطینه هی صبحت کردن به تعویق افتاد خب قتل کرده خانواده ی مقتول حق قصاص دارن فقط زور الکی میزنن

  لینک اقدامی های اردیبهشت ۱۴۰۰😍😍😍میریم برا اقدام(اردیبهشت)👪من این ماه مامان میشم وبهترین کادوی تولدم رو از خدا هدیه میگیرم (خرداد)👶تولدم هم گذشت وبی بی منفی شد(تیر)😔یک مرداد هم برای بار سوم کرونا گرفتم و الان تصمیم گرفتم تا زمانی که واکسن کرونا نزدم اقدام رو کنسل کنم(مرداد)😷واکسیناسیون داره سرعت میگیره انشاءالله که نوبت من و همسرم میشه(شهریور) 💉دوز اول سینوفارم رو تزریق کردیم(۱مهر)🚫آخر مهر نوبت دوم واکسنم بود که مشکوک بودم و نزدم😓جان مادر امروز یه نفر بهم گفت خدا به دلی که دریا باشه کشتی میده💔وقتشه که بیایی(۲آبان)💔امروز بی بی چکم یه هاله ضعیف انداخت خدایا واقعی باشه تا تولد همسرم سوپرایزش کنم،ساعت هشت شب بی بی چک زدم مثبت شد(۱۰آبان)😍امروز آزمایشم مثبت شد(۱۳آبان)👪الان سونو ان تی بودم چهره ی قشنگتو دیدم دردونه ی مامان(۱۳دی)👶عزیزدلم امروز دل نگرانت بودم رفتم سونو از حالت باخبربشم ولی گفتن خطر سقط هست گفتن دخملی قربونت بشم مطمئنم سالم میایی بغلم👧(۱۳بهمن)🎀امروز رفتم سونو وزنت کم بود اما من میدونم تو مثل همیشه دختر قوی هستی وکمتر از یکماه دیگه میای بغلمون(۱۲خرداد)😘دخترم قدم سرچشمامون گذاشت🎊(۱۴تیر) https://www.ninisite.com/discussion/topic/6147989/اقدامی-های-اردیبهشت۱۴۰۰
فردوسی پور امروز رفت مامان دختره حرف زد

بله میدونم.واقعا انتظارم از فردوسی پور ب عنوان ی چهره مردمی بیشتر بود اینقد تو برنامش از افشاگری فساد و اینا حرف میزد اخرم ک انگار خودش تو زد از اب در اومد

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

مطمئن بودم باز هم عقب میوفته. ولی من تو یک تاپیک دیگه هم گفتم این خودش شکنجه است. چند بار تا حالا تا پای اعدام بردند و برگردوند. یا اعدام کنند یا ببخشند ،چرا این جوری میکنند اخه👀

یک ساعت بعد از اینکه خاکمون میکنن،مردم سر میز ناهار به فکر این هستن که نوشابه زرد بخورن یا مشکی .این جا مینویسم که همیشه یادم بمونه:کار خوبه خدا درست کنه،سلطان محمود خر کیه..‌...هر کی گفت با قانون جذب به همه خواسته هات میرسی،دست و پاشو ببند بندازش تو استخر بگو با قانون جذب بازشون کن😒
جریان این ارمانو هیچوقت نفهمیدم 

پدر و مادر آرمان پزشکن. آرمان با غزاله تو سفر ترکیه آشنا میشه. بعد مدتی غزاله می خواد برای ادامه تحصیل بره خارج از کشور و با آرمان تمام کنه. میره خونه آرمان برای اتمام حجت. اما طی درگیری غزاله سرش ضربه می خوره. آرمان هم که ۱۷ ساله بوده اون زمان بدن غزاله میزاره داخل چمدان میندازه سطل های زباله خیابان و جسدغزاله هیچ وقت پیدا نمیشه. اما آثار خون غزاله تو اتاق آرمان پیدا میشه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز