2777
2789
عنوان

حکم ارمان

| مشاهده متن کامل بحث + 509 بازدید | 40 پست

چند ساله علافمون کردن با این ارمان

یا اعدامش کنید یا ببخشیدش دیگه اه

اعصاب ادمو خورد میکنن

این پسره هم دهن وا نمیکنه! مادر غزاله گفته حتی اگه بگه کجا دفنش کرده حتی اگه ی استخون ازش نشونم بده ،میبخشمش ولی پسره حرف نمیزنه! من بودم خودم طناب دارو مینداختم گردنش

در حقیقت ما همه«بشر» بودیم ،تا اینکه«نژاد» ارتباطمان را برید،«مذهب» از یکدیگر جدایمان ساخت،«سیاست» بینمان دیوار کشید و« ثروت» از ما طبقه ساخت...! لطفا لایک نکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی خانواده ی پسره بارها پسرخودشونو کشتن از بس هی رفت قرنطینه هی صبحت کردن به تعویق افتاد خب قتل کر ...

دقیقا ..چقد این خانواده پست هستن ک مادر غزاله میگفت تا ۵ سال حتی ی بار نیمدن بگن تو مادر چ ب سرت اومد ی همدردی ساده با من بکنه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

میدونستم... اصلا دلم نمیسوزه واسش. اصلا..... بیچاره پدر مادر اون دختر که مسخره یه پسر شدن

✨دیشب شاهد بحث بین 2 نفر بودم و یکیشون گفت : تو انقدر خودتو نمیبینی که حتی از ظرف بیسکویت روی میز شکسته هاشو برمیداری میگی سالماش باشه برای بقیه.. خواستم بهت بگم حواست اول از همه به خودت باشه، فداکاریهایی که میکنی مرز داره.. اگر از مرزش رد بشی هم خودت رو ازار میده هم بقیه رو.... خودت رو فراموش نکن تو در نهایت فقط خودت رو داری✨.📍📍📍📍📍📍اگر موافق کشتار و ازار حیوانات و مخالف حامی حیوانات هستی اصلا نه من رو ریپلای کن نه سعی کن قانعم کنی وقت من با ارزش تر از همکلام شدن باتوست 🤫📍📍📍📍📍📍عظمت یک ملت و پیشرفت اخلاقی آن را میتوان از نحوه ی برخورد انها با حیوانات قضاوت کرد  «گاندی» 
چند ساله علافمون کردن با این ارمان یا اعدامش کنید یا ببخشیدش دیگه اه اعصاب ادمو خورد میکنن این پس ...

خدا خودش همیشه ناظره.درسته هیچ چیز عادلانه نیست.ولییی این بشررر خیلی رو مخمه خیلییییییی دلم میخواد خفش کنم فوق لیسانشم گرفته مهندسی .فک کن تو زندان با این قتلی ک کرده چ ارامشی داشته نشسته درس خونده

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
دقیقا ..چقد این خانواده پست هستن ک مادر غزاله میگفت تا ۵ سال حتی ی بار نیمدن بگن تو مادر چ ب سرت اوم ...

واقعا آدم نمیتونه بگه چی کار کنن یا چه اتفاقی بیوفته بهتره . خیلی سخته شرایط بدیه

مطمئن بودم باز هم عقب میوفته. ولی من تو یک تاپیک دیگه هم گفتم این خودش شکنجه است. چند بار تا حالا تا ...

شکنجه ..اخه طرف فوقشم گرفته بهترین دانشگاه مهندسی چجوری شکنجه شده ک تونسه درس بخونه؟؟ چقد ارامش داشته!!!

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
خب جنازه ای در کار نیس وگرنه بخاطر جون خودش هم بود میگفت 

خب بگه ک جنازه ای در کار نیست اما همینم نمیگه!!! کلا هیچیییی نمیگه که چ اتفاقی افتاده! ابن اطلاعات به دست اومده هم از طرف پلیس و سرنخا بوده

در حقیقت ما همه«بشر» بودیم ،تا اینکه«نژاد» ارتباطمان را برید،«مذهب» از یکدیگر جدایمان ساخت،«سیاست» بینمان دیوار کشید و« ثروت» از ما طبقه ساخت...! لطفا لایک نکنید
ممنون  پس ارمان میگه نکشته؟؟

معلوم نیست سرنوشت غزاله چی شده‌. چون جسدش پیدا نشد هیچ وقت. و آرمان فقط میدونه بی هوش شده و خونریزی زیلد. معلوم نیست واقعا مرده باشه؟ که احتمال زیاد مرده داخل دستگاه زباله و ....😢. ولی وکیل آرمان میگه اگر ۱ درصد زنده باشه چی؟ و ..... دیگه آرمان هم اعتراف کرده که چه کار کرده بقیه حدس و گمانه

خدا خودش همیشه ناظره.درسته هیچ چیز عادلانه نیست.ولییی این بشررر خیلی رو مخمه خیلییییییی دلم میخواد خ ...

قاتل زنجیره ای که نبوده بدبخت، سنش کم بوده توی یه لحظه هم اتفاق افتاده، ممکنه برای هر انسانی پیش بیاد. متاسفانه آدما توی عصبانیت هرکاری ازشون برمیاد که بعدن باعث پشیمانی زیاد میشه

ممنون  پس ارمان میگه نکشته؟؟

کشته عزیزم..لکه های خون تو خونه بوده بعدم تماسش رو ک چک کردن ب دوستش پیام یا زنگ زده گفته قضیه رو و گفته بیا کمکم دختره رو کشتم کمکم کن ی کاریش کنیم .اعترافم کرده ک با میله بار فیکس ۵ باز زده تو سر طفل معصومه پیجیدش دور مشما بعدم دیگه معلوم نیست چ بلایی سرش اورده

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز