2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره باید دوباره از اول همه هزینه ها رو بدی. ان شاءالله که همین ۳ تا برات ۶ قلو میده

مگه میشه ۶قلو بشه.کلا ۳تا جنین دارم.یعنی دوباره باید عمل تخمک کشی انجام بدم

مگه میشه ۶قلو بشه.کلا ۳تا جنین دارم.یعنی دوباره باید عمل تخمک کشی انجام بدم

تا حالا دو قلوی همسان ندیدی؟!

۳ تا جنین داری هر کدوم ۲ قلو بشن میشن ۶ تا دیگه

خب اول اینا رو انتقال بده شاید با همینا باردار شدی

تا حالا دو قلوی همسان ندیدی؟! ۳ تا جنین داری هر کدوم ۲ قلو بشن میشن ۶ تا دیگه خب اول اینا رو انتقا ...

من نمیدونستم.فکر میکردم هر جنین فقط یه دونه میشه..واسه من اگه دوتا انتقال بده.چندتا میشه

من نمیدونستم.فکر میکردم هر جنین فقط یه دونه میشه..واسه من اگه دوتا انتقال بده.چندتا میشه

دیگه بستگی به خود جنین داره که چقدر کیفیت داشته باشه. گاهی ۲ تا میشن گاهی هم همون ی دونه گاهی هم هیچی. توکلت به خدا باشه.هرچی اون بالایی بخواد همون میشه

سلام میشه توضیح بدین تا تخمک کشی چیکارا کردین یعنی مصرف دارو و ... از چندم پری بوده

سلام والا من دوم پریودی رفتم سونو کرد امپول داد زدم hmj۱۵تا بعد دوباره رفتم سونو یه اچ سی جی داد.زدم رفتم تخمک کشی .دوسه تاهم امپول داد اسمش یادم نی.بعد کلا ۳تا جنین دارم منتظرم پریود بشم تابرم انتقال.بعد دو دوره پریودی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792