2777
2789
عنوان

فولیکول

| مشاهده متن کامل بحث + 152 بازدید | 26 پست
ممنظورم این بود مثلا میگن رحمتو گرم کن و نمیدونم چی بخورو......که یکم وضعیتم بهتر بشه.ضخامت دیوارم ز ...

باید چند باشه ضخامت ؟ 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

برای منم تشخیص آی یوآی داد باید برم  برای شما تشخیص چی داد نرفتی؟

گفتن بیا کورتاژ نرفتم ترسیدم 

آی یو آی برو خیلیا نتیجه گرفتن فقط من نگرفتم

خدایا خودت برام معجزه کن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گفتن بیا کورتاژ نرفتم ترسیدم  آی یو آی برو خیلیا نتیجه گرفتن فقط من نگرفتم

میرم ان شاءالله فعلا دارو تقویتی و اینوفولیک داده دارم مصرف میکنم 

توضیح میدید کورتاژ چیه چرا برای ناباروری انجام میدن ؟

شماهم بدون علت باردار نمیشید؟

آی یوآی امکان دوقلوزایی داره ؟ یا فقط آی وی اف دوقلو میشه

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

میرم ان شاءالله فعلا دارو تقویتی و اینوفولیک داده دارم مصرف میکنم  توضیح میدید کورتاژ چیه چرا ...

نه امکانش هس یکی اومده بود سه قلو باردار شده بود با آی یو آی. .والا نمیدونم واسه پاکسازی رحمه حتما ولی نرفتم ترسیدم خونریزیش میگن زیاده

خدایا خودت برام معجزه کن.
چه عملی

آی یو آی 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

نه امکانش هس یکی اومده بود سه قلو باردار شده بود با آی یو آی. .والا نمیدونم واسه پاکسازی رحمه حتما و ...

دکتر تشخیص داده برو ان شاءالله با ابن عمل باردار میشی 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

دکترمو عوض کردم اگه اینم گفت میرم چاره ای نیس

منم دکترم رو عوض کردم بعد از مصرف آمپول ودارو وقتی باردارنشدم رفتم پیش یه دکتر دیگه 

کجایید شما ؟


من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز