2777
2789
عنوان

درد زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 920 بازدید | 88 پست
انقباض چجوریه؟ میتونی توضیح بدی؟ من سر بارداری قبلیم زود رفتم بیمارستان و پشیمونم الان باردارم نمی ...

منم سر بارداری اولم زود رفتم بعد سر دومی تو خونه موندم حمام گرم رفتم   رو خودم هی می‌پیچید تارفتم بستری شدم دیگه  چون   دردها رو دونستم چطوریه 

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من رفتم صب وقتی صداجیغ شنیدم گفتم تالحظه اخر توخونه میمونم واقعاهم همیجوربود تقریبا ازرفتن به بیمارس ...


  الان اگه خدا این بچمو نگه داره  دردام تموم میکنم تا برم  بیمارستان   استرسم زیاد نشه بهتره اگه ببینم کسی جیغ وداد میکنه خیلی میترسم وگریه میکنم 

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
نه زیاد قابل تحمل ولی تابحال همچی دردایی نداشتم ازدردای پریودی شدیدتره 

بیشتر زیر شکمته یا کمر 

احتمالا باید درد زایمان باشه میخوای یکم دیگه صبر کن فاصلش کمتر شد برد بیمارستان 

خب فرقش با دردی ک موقع زایمان میاد سراغ آدم چیه؟

همونه درد زایمانه دیگه ولی اگه دقایق کم کم نزدیک هم شدن که خیلی درد داره 

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
واا ۱۰ سانته اون عزیزم

10 سانت که بچه در میاد   دوتا طبیعی زایمان کردم که میگم  دوسانت بودم بستری کردن تو دوتا از بچه‌ام ولی 4 سانت شدم زود زود منو بردن تو میز زایمان تا فشار بدم  زود زود باز شدم 

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز