2777
2789
عنوان

درد زایمان

920 بازدید | 88 پست

بچه ها هفته ۳۹بارداریم یساعت دردام شروشده از کمر میگیره میزنه به شکم وزیر شکمم بعد ۵دیقه آروم میشه ؛ دوباره شرومیشه ؛ دردا همش یکی دویقه هس بنظرتون درد زایمان ؟،کی برم دکتر ؛؟ یادردای کاذبه ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برو اورژانس بیمارستانی که می خوای زایمان کنی به دکترتم بگو

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم

اسی جان من مجردم و اطلاعاتی ندارم دقیق بهت بدم

لی از ته دلم برات دعا میکنم راحت و بسلامتی زایمان کنی عزیزم

براتون ایه الکرسی میخونمتروخدا الان دعات میره اسمون میشه دعا کنی من به عشقم برسم❤❤😢😢یک دنیا ازت ممنونم الهی به دل خوش و تن سالم بچه نازنینت بغل بگیری😘😘😘😘

خدا کنه دوستم آنلاین باشه

@هناسه۱۳۷۳ برو تاپیکش بخون

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم

وای خوشبحالت برا منم دعا کن دردام شروع بشه😭 اگه نشه یکشنبه باید بستری شم آمپول فشار بزنن بهم☹️

تویی والاترین مهمان دنیایم ❤️که دنیا بی تو چیزی چون تـ❤️ـورا کم داشت‌...❤️ارغوانِ مامان ❤️
اره برودکتر عزیزم ببین اگه چهارپنج سانت بازی وقته زایمانته

و ووای  من دوستانت  بستری کردم 4 سانت که  تو میز زایمان میذارن  

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
وای خوشبحالت برا منم دعا کن دردام شروع بشه😭 اگه نشه یکشنبه باید بستری شم آمپول فشار بزنن بهم☹️

پیاده  روی کن یک پرستار هم بمن گفت اویشن دم کن دم کردم دردام شروع شد 

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
وای خوشبحالت برا منم دعا کن دردام شروع بشه😭 اگه نشه یکشنبه باید بستری شم آمپول فشار بزنن بهم☹️

ای جووووووونم

عزیزم برای شمام ایه الکرسی میخونم که انشاالله زود زود بسلامتی و دلخوش زایمان بکنی ترو خدا دعای شما خیلی گیراست من دعا کنید به عشقم برسم😢😢

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز