2777
2789
عنوان

درد زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 920 بازدید | 88 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پیاده  روی کن یک پرستار هم بمن گفت اویشن دم کن دم کردم دردام شروع شد


فقط آویشن نخوردم،، رازیانه تخم شوید گل گاوزبون زعفرون گلاب روغن کرچک شیاف مغربی پیاده روی پله ورزش همه کار کردم😅دوبارم معاینه شدم همون یکسانته ،دفعه دوم جونم بالااومد فک کنم بادستش فشاراورد ک بازبشه بعدش انقد ترشحام خونی وزیاد بود ک مجبور شدم نواربذارم😬

تویی والاترین مهمان دنیایم ❤️که دنیا بی تو چیزی چون تـ❤️ـورا کم داشت‌...❤️ارغوانِ مامان ❤️
مگه آمپول فشار بده؟

من حرفی از آمپول فشار نزدم

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم
فقط آویشن نخوردم،، رازیانه تخم شوید گل گاوزبون زعفرون گلاب روغن کرچک شیاف مغربی پیاده روی پله ورزش ه ...

اووو چقد ناز ولوسه نی نیت عزیزم بسلامتی   

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
 من چون خیلی درد کشیدم دوستانت دیگه گفتن بیا بستری هستی بستری شدم بعد 3 ساعت زایمان کردم 

منم خیلی دردکشیدم ولی توخونه چونکه نمیخاستم زود برم میدونستم توده دقیقه اگه چندباردردشدید بگیرتم باید برم 

اووو چقد ناز ولوسه نی نیت عزیزم بسلامتی    


آره همه میگن خیلی ناز داره😑😅

تویی والاترین مهمان دنیایم ❤️که دنیا بی تو چیزی چون تـ❤️ـورا کم داشت‌...❤️ارغوانِ مامان ❤️
منم خیلی دردکشیدم ولی توخونه چونکه نمیخاستم زود برم میدونستم توده دقیقه اگه چندباردردشدید بگیرتم بای ...

من  میدونی چرا زود رفتم چون فکر میکردم بیمارستان ببینم  راحت میشن ولی برعکس رفتم دیدم زنا زایمان میکنن خیلی ترسیدم  

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
الاهی عزیزم مبارکه آره درد زایمانه هروقت حس کردی انقباضی داری برو 

انقباض چجوریه؟ میتونی توضیح بدی؟

من سر بارداری قبلیم زود رفتم بیمارستان و پشیمونم

الان باردارم نمیخوام زود برم

عاشقتم...نه اینجور, بدجور!
انقباض چجوریه؟ میتونی توضیح بدی؟ من سر بارداری قبلیم زود رفتم بیمارستان و پشیمونم الان باردارم نمی ...

یک دردیه مثل  پریودی وکمر درد هست اول هر 40 دقیقه درد میاد بعد کم میشه هر 30 دقیقه بعد هر ربع ساعت بعد هی میاد پایین   به این میگن انقباض 

محمدم  زیر خاکی ومن   بیقرار توام پسر گلم فدات شم   
من  میدونی چرا زود رفتم چون فکر میکردم بیمارستان ببینم  راحت میشن ولی برعکس رفتم دیدم زنا ...

من رفتم صب وقتی صداجیغ شنیدم گفتم تالحظه اخر توخونه میمونم واقعاهم همیجوربود تقریبا ازرفتن به بیمارستان تازایمان دوساعت موندم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز