2777
2789
عنوان

پیاز درمانی

4193 بازدید | 36 پست

سلام به همگی کیا با وجود تنبلی تخمدان با روش پیاز درمانی باردار شدن؟

من از هرچی قرص و امپول خسته شدم بیشتر یکساله ک نتیجه نگرفتم از متفورمین و پروژسترون خستم 😔

دخترم.همنفسم 😍❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هم دردتم، نه با پروژسترون، نه دوفاستون، نه متفورمین، نه کلومفین، نه آمپولا، نه لتروزول، 😔

خیلی سخته  خیلی هزینها بالا دلم خیلی شکسته . شما چند ساله ازدواج کردین

دخترم.همنفسم 😍❤
هم دردتم، نه با پروژسترون، نه دوفاستون، نه متفورمین، نه کلومفین، نه آمپولا، نه لتروزول، 😔

چن ماه اقدامی من از تیر پارسال تو اقدامم هزار جور قرصو امپولو پشت سر گذاشتم 

دخترم.همنفسم 😍❤

شیندم 40تا تخم مرغ خونگی بخری بعد یه نطفه سفید رنگ کوچولو قدر عدس داره داخلش برداری پاهاتو باز کنی ایستاده قورتشون بدی، تخمک ها رو فعال می کنه 

نمی خواد همه شو یه جا مثلا روزی ده تا تخم مرغ رو بشکنی نطفه شو بخری ولی خوب باید بعد پری باشه و تا روز تخمگ گذاری 40تا نطفه رو بخری

شیندم 40تا تخم مرغ خونگی بخری بعد یه نطفه سفید رنگ کوچولو قدر عدس داره داخلش برداری پاهاتو باز کنی ا ...

میترسم تازه عکس رنگی گرفتم مردمو زنده شدم از درد

دخترم.همنفسم 😍❤
خیلی سخته  خیلی هزینها بالا دلم خیلی شکسته . شما چند ساله ازدواج کردین

اره بابا هزینه وحشتناکه من پروژسترون روم جواب نمی ده باید دوفاستون بخرم اونم دو بسته هر بسته هم میشه 100تومن بجز بقیه، باز هر ماهم سونو برای برسی تخمک 

می خوام این ماه دارو هامو مصرف کنم ولی سونو نمی رم خودم چهاردهم می رم آمپول آزاد سازی می زنم

چن ماه اقدامی من از تیر پارسال تو اقدامم هزار جور قرصو امپولو پشت سر گذاشتم 

من از بهمن رفتم اقدام، خودم می دونستم اوضاعم بده اما شوهرم قبول نمی کرد فکر می کرد زود باردار میشم، هرچی می گفتم من اصلا بدون دارو پریود نمی شم و تخمدان پلی کیستیکم فایده نداشت 😒

البته از بهمن رفتم زیر نظر دکتر با دارو رفتم جلو باز خوبه شما پریود میشی نامنظمه من اصلا نمیشم 

من از بهمن رفتم اقدام، خودم می دونستم اوضاعم بده اما شوهرم قبول نمی کرد فکر می کرد زود باردار میشم، ...

عزیزممممم هی هر کدوممون ی مشکلی داریم . دوست خوبم حتما برای پیشگیری از علائم یائسگی قرص کوکیوتن قرمز رو بخر دکتر بمن داد  واقعا عالیه 

دخترم.همنفسم 😍❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز