2777
2789
عنوان

رابطه.

615 بازدید | 82 پست

دوستان من تو یه رابطه ۲ ساله هستم که قبلشم چند سال میشناختیم همو و با هم در ارتباط بودیم

خیلی دوسش دارم و مطمئنم که دوسم داره

همیشه همه کاری میکنه واسه اینکه خوشحال باشم منو به کل خانوادش معرفی کرده خانواده منم میشناسنش و رابطمون از همه نظر عالیه جز یه قسمت

من مشکلی که دارم اینه که مثلا قبلا گفته فلان بازیگر قیافش خوبه یا از فلان بازیگر خوشم میاد شبیه توعه یا هرچی،و با اینکه میدونم عاشقمه و همیشه از قیافه و همه چیم خیلی تعریف میکنه واقعا این قضیه اذیتم میکنه و باعث شده به بهم زدن فک کنم

ولی راستش مطمئنم که خیلی تو رالطه خوبی هستم و خیلی برام فرد مناسبیه

حتی این حسم باعث شده نتونم هیچ فیلمی ببینم یا حتی وقتی اسم اون بازیگرا میاد حالم خیلی بد میشه

میدونم بچگونست یکمی

ولی لطفا اگه میتونین کمکم کنین حالم بهتر شه🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیخیال برای تو هم پیش اومده که از بازیگرای مرد خوشت بیاد😁😂

آهااااای تویی که داری امضامو میخونی میدونم سختی های زیادی داری اما بخنددنیا به انرژی لبخندت احتیاج داره❤️.  https://harfeto.timefriend.net/16443465828038 چالش حرف ناشناس 

منم خیلی حساسم مثل تو

همش دعوامون میشه:(

‏تمام «دوستت دارم» های دنیا یه طرف، اینجا که پابلو نرودا میگه: ‏«از میان تمام چیزهایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم.» هم یه طرف🧡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز