2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1583 بازدید | 85 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه به جون باهار،نگرفتم،خب چه ربطی به حبس داره؟

عشقم طرف حبس ک نمیکنن ک....

درکل طرف وقتی بکارت داره دیگه نمیتونه شوهرشو تمکین کنه ینی رابطه زناشویی داشته باشه چون دخترع...

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 
ممنون باهاریم😕

الان گرفتی یا باز تربگم😆😅

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 
کلاهبرداری شرعی دیگه کلا فقط پی مهریه بودی ....من عنوان یه زن دلم براشوهر شما وامثال شما سوخت

شما تاپیکهای منو خونده بودید متوجه میشدی گیر چه شیادی افتادم که از خداش بدون مهریه جدا شم دیگه اینجوری نمیگفتی 

در هر صورت مهریه بهت تعلق میگره فوقش تمکین نمیکنی به همسرت اجازه ازدواح دوباره داده میشه 

ولی اگه میخوای طلاق بگیزی میتونی رو یه مبلغی توافق کنید اینجوری کارت راحت تر پیش میره

شما تاپیکهای منو خونده بودید متوجه میشدی گیر چه شیادی افتادم که از خداش بدون مهریه جدا شم دیگه اینجو ...

شیاد اونیه که یه ستل نشده فکر مهریه وچاپیدن پسر بدبخت.....چه خبره بین زنای ایرانی....

نبخدا،نگرفتم🙈

بخون




https://www.google.com/amp/s/parsaylawyers.com/%D8%AD%D9%82-%D8%AD%D8%A8%D8%B3-%D8%B2%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87/amp/

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792