عقد هستم و با شوهرم دعوام شد و یه ماه قهر بودم بعد به بهانه آشتی اومد جلو ولی گولم زد و حق حبس منو ازم گرفت چون میدونست میتونم راحت مهریه ام بگیرم و طلاق ولی فکر کردم واقعا زندگی مهمه میخاد آشتی کنیم منم آلان تمکین شدم نمیتونم کاری کنم مهریه ام بزارم اجرا اون میگه تمکین شو بیا خونم زندگی کن و این یعنی عذاب های جدید کسی میتونه کامل راهنمایی کنه و راه حل بگه؟؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
درکل طرف وقتی بکارت داره دیگه نمیتونه شوهرشو تمکین کنه ینی رابطه زناشویی داشته باشه چون دخترع...
من ی مجردباتجربم زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم من ی چکاوک آزادم سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق) گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍 من میجنگم برای خوشبخت شدنم ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا)
من ی مجردباتجربم زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم من ی چکاوک آزادم سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق) گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍 من میجنگم برای خوشبخت شدنم ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا)
من ی مجردباتجربم زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم من ی چکاوک آزادم سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق) گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍 من میجنگم برای خوشبخت شدنم ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا)