2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1583 بازدید | 85 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من از حبس و ... سر در نمیارم. ولی هیچ وقت از رابطه جنسی تو زندگیت به عنوان یه اسلحه استفاده نکن. ن ...

از بی تجربگی بود اخه سر این دعوا می‌کرد رابطه نمیزاری داشته باشیم و افکارت قدیمیه منم گفتم زنشم و اینکار نکنم عذاب وجدان میگیرم که شاید دردش همینه اوکی شه ولی نه واسش مهم نبود

از بی تجربگی بود اخه سر این دعوا می‌کرد رابطه نمیزاری داشته باشیم و افکارت قدیمیه منم گفتم زنشم و ای ...

الان دقیقا مشکلت باهات چیه که نمیخوای باهاش زندگی کنی؟

"کسی که بیش از حد فکر می کند، کسی است که بیش از حد هم عاشق می شود" و من این را احساس کردم 😍 وقتی جواب ریپلای رو نمیدم دلیلش اینه : 1) بی احترامی در کلام (افرادی که سلامت روان ندارند به دنبال بی احترامی به دیگرانند)، 2) خشم در کلام (امام علی (ع) : اوج سبک مغزی، خشونت است)، 3) مشهود بودن حسادت در گفتار (امام علی (ع) : آفرین بر حسادت، چه عدالت پیشه است، پیش از همه صاحب خود را می کشد)، 4) عدم درک درست از پاسخ من به استارتر (امام علی (ع) : از سخن گفتن با کسی که گفتارت را نمیفهمد بپرهیز که تو را به ستوه می آورد)، 5) برداشت من اینه که فرد به دنبال بحث و جنجاله (مارک تواین : هرگز با احمق ها بحث نکنید، آنها اول سطح شما را تا سطح خودشان پایین می کشند، بعد با تجربه یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند) و جمله آخر خطاب به کاربرانی که درباره کاربران دیگه تاپیک غیبت میزنن و کسانی که تو این تاپیک ها استارتر رو همراهی میکنن (امام علی (ع) : غیبت کردن آخرین تلاش افراد زبون و ناتوان است)
حالا چه اصراری داری مهریه بگیری؟ اگر واقعا آدم بدیه، جوونی خودتو دریاب

اونم همین میخاد کاش دست خودم بود خانوادم میگن حالا اینقدر نامردی کرده باید اینقدر راحت نره 

الان دقیقا مشکلت باهات چیه که نمیخوای باهاش زندگی کنی؟

دهن بین از مادرش خواهرش از هرکی نظر میگیره جز من که زنشم قبول نداره منو و ۴۰ روز رفت اومد دوباره ده روز خبری ازش نیس واسه من اذیت کنه با یه دختر که زن همکارش بود و طلاق گرفته بود صحبت کرده و به عمد گذاشت من ببینم خیلی کار دیگه دیدم ازش مسولیت پذیر نیست اصلا زن نمیدونه چیه اینارو تو این مدت دعوا کامل نشون داد 

اونم همین میخاد کاش دست خودم بود خانوادم میگن حالا اینقدر نامردی کرده باید اینقدر راحت نره 

تهش میخوان بهت چند ماه یه بار یه سکه بدن.

عوضش چند سال باید بدو بدو بکنی.

جوونیتو توی دادگاهها بگذرونی.

من که اون آقا رو نمیشناسم،

ولی اگر واقعا آدم بدیه، بی خیال مهریه شو و زود طلاق تو بگیر و ان الله ازدواج خوب دیگه ای کن.

اگر نه کور سوی امیدی هست و آدم ذاتا بدی نیست، برو مشاوره ان شالله زندگی خوبی شروع کنی.

ته حرفم اینه جوونی و عمر خودتو دریاب.

ته هر راهی که میری خودتو الویت قرار بده

دهن بین از مادرش خواهرش از هرکی نظر میگیره جز من که زنشم قبول نداره منو و ۴۰ روز رفت اومد دوباره ده ...

الان بهش شک دارم با زنان خراب در ارتباط نیازش تامین میکنه که سمت من نیاد در این حد فکرم بهش شده

تهش میخوان بهت چند ماه یه بار یه سکه بدن. عوضش چند سال باید بدو بدو بکنی. جوونیتو توی دادگاهها بگذ ...

اگر خوب بود مهر من از دلش رفته منو به چشم زنش نمیبینه مادرش و خانوادش با من سر لج افتادن دیگه اونم منو نمیخاد 

🙊😂😂😂 یعنی شوهرتوازلحاظ جنسی ساپورت کنی من هنوزدرگیرحق حبسم😕

حق حبس مخصوص دختر خانوماست دختری ک نامزده و بکارت داره با توجه ب رابطه نداشتن و بکارت نداشتنش میتونه راحت تر طلاق بگیره😁گرفتی افلی جان

من ی مجردباتجربم                                                       زحمت کشیدم تاآرامش الانم داشته باشم                              من ی چکاوک آزادم                                                        سخت ترین پروسه جهان بعد از مرگ پشت سرگذاشتم(طلاق)    گاهی طلاق شروع دوبارس💪👍                                        من میجنگم برای خوشبخت شدنم                                      ...«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه ۸۷، سوره انبيا) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792