تهش میخوان بهت چند ماه یه بار یه سکه بدن.
عوضش چند سال باید بدو بدو بکنی.
جوونیتو توی دادگاهها بگذرونی.
من که اون آقا رو نمیشناسم،
ولی اگر واقعا آدم بدیه، بی خیال مهریه شو و زود طلاق تو بگیر و ان الله ازدواج خوب دیگه ای کن.
اگر نه کور سوی امیدی هست و آدم ذاتا بدی نیست، برو مشاوره ان شالله زندگی خوبی شروع کنی.
ته حرفم اینه جوونی و عمر خودتو دریاب.
ته هر راهی که میری خودتو الویت قرار بده