2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1583 بازدید | 85 پست
حالا مشکل اصلیتون چیه عزیزم؟نمیشه با هم زندگی کنید؟

نه خیلی عذاب میدن حالا که بدتر شدن شوهرم همدست اونا دفعه قبل اومد من گفتم قصدش آشتی و زندگیه ولی فهمیدم من ذره ای اهمیت نداشتم حق حبس گرفت که نتونم واسه مهریه کاری کنم همینقدر ظالم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسی کامل توضیح بده چی شده من که اصلا سر در نیاوردم  الان رفتی خونه شوهر یا نه ؟ باکره ای یا نه ...

ایشون تو عقد باکره گی از دست داده و باید بره خونه شوهر و تمکین کنه از شوهرش اگه دختر بود میتونست بگه مهرم بده بیام بغلت 🤣

اینجیمه اورگیم بختیمیزقارادااولساکفنیمیز آق اولاجاخ🥺🥺🥺🥺🥺آنا کاش یوخویا گالایدون
نه خیلی عذاب میدن حالا که بدتر شدن شوهرم همدست اونا دفعه قبل اومد من گفتم قصدش آشتی و زندگیه ولی فهم ...

خب الآنم میتونی مهریتو کامل بگیری چون دیگه ببخشید ولی باکره نیستی میتونی بری باهاش زندگی کنی یه ماهی بعد طلاق بگیری اگه واقعا مشکل داری 

اخ چقدر ساده ای تو هم خرش کن زنش شی تا همچیشو بگیری

من زنش شم ب مادرش و خواهراش منو شکنجه میدن همینجور تی این یه ماه دادن اینارو شناختم چه آدمایی هستن این ضربه اخری شوهرم زد دیگه واقعا آخرش بود فهمیدم چقدر بی اهمیت بودم واسش 

خب الآنم میتونی مهریتو کامل بگیری چون دیگه ببخشید ولی باکره نیستی میتونی بری باهاش زندگی کنی یه ماهی ...

اگه دلیل میداد که طلاق بگیرم میشد همینجوری نمیشه بعدا برم زیر سقف دیگه نمیزاره طلاق بگیرم و شکنجه ام میده دیگه خانوادم اصلا زیر بار نمیرن عروسی بگیرم

من زنش شم ب مادرش و خواهراش منو شکنجه میدن همینجور تی این یه ماه دادن اینارو شناختم چه آدمایی هستن ا ...

پس طلاق بگیر راحت شو،


واس این میگم زنش شو ک تو که شرعا و رسما زنشی پس واقعا هم زن شو و دهنشونو ببند

ایشون تو عقد باکره گی از دست داده و باید بره خونه شوهر و تمکین کنه از شوهرش اگه دختر بود میتونست بگه ...

لحنتون یه جوریه خیلی ببخشید عزیزم اینا واسه مسخره بازی نمیگم اینجا 

ببین عزیزم یکی از آشناهای ما تو دوران عقد هست و شوهرش یه دیوانه تمام عیاره باکره هم هست چند ساله درخواست طلاق داده ولی پسر قبول نمیکنه طلاقش بده خانواده دختر هم برای اینکه اهرم فشاری باشه برای پسر درخواست مهریه دادن ولی ایشون گفته که درصورتی که بیهد خونم و منو تمکین کنه مهریه  رو میدم یعنی تو قانون ما قانون حبس و این صحبت ها یعنی کشک 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792