اون موقع وارد دنیایی میشی ک باهات مثل یه ادم طبیعی رفتار میکنن. ولی اگه خودکشی کنی شوم ترین بدترین ترسناک ترین تلخ ترین و فاجعه ترین اینده رو رقم زدی. دنیایی ک تمومی نداره. یک ثانیه از اون دردا رو با هیچ کدوم از دردای دنیایی نمیتونی مقایسه کنی.
برنامه زندگی پس از زندگی رو ببین تا ببینی کسایی ک خودکشی کردن چیا دیدن اونور. اونا میگن دیگه به هیچ وجه خودکشی نمیکنن. این تجربه رو حتی خارجیا هم داشتن و اوناهم همینو گفتن.
بیین چقدر وحشتناکه که خارجیا ک کافرن هم اینو گفتن.