با خودکشی مشکلاتت تموم نمیشن ک هیییییچ تازه میوفتی تو جهنمی ک این مشکلات یک هزارمش هم نیست. و مشکلات و درد و نفرت و خشم و ناامیدی و ترسش تمومی نداره و مثل دنیا گذرا نیست. در ضمن اونجا حس هاش 500 هزار برابر این دنیاست یعنی خیلی خیلی زیاد.
تو نت سرچ کن فیلم کسایی ک خودکشی کرده بودن و روحشون ب سبب شرایط بد جسمانی از بدنشون جدا شده بود ولی نمرده بودن هنوز. و چون روحش از بدنش جدا شده برزخش رو دیده. و شرایط بسیار بسیار بد و وخیمش رو دیده و گریه میکرده و فریاد های وحشتناکی میزده ک برگرده ب دنیا. فریادهایی ک اگه اهل زمین میشنیدن کر میشدن.
تو نت بزن برنامه زندگی پس از زندگی موضوع خودکشی
این برنامه ماه رمضان تو شبکه 4 هر شب میگرفت. کسایی بودن ک روحشون از بدنشون جدا شده بود و مرگ موقت رو تجربه کرده بودن. ولی چون هنوز عمرشون تموم نشده بود ب این دنیا برگسته بودن.
حتما حتما حتما ببین.
خدا بزرگه. مشکلات زندگی هرچقدر هم بد باشه گذرا هستن. امید داشته باش ب رحمت خدا. ناامید شیطانه. نزار دشمنت تورو فریب بده. مطمئن باش روزای خوبم میرسه. روی ک تو از ته دلت بخندی هم میرسه. و اون روز خدارو صد هزار مرتبه شکر میکنی ک همچین تصنیمی نگرفتی. ناامیدی بزرگترین گناهه. برای ارامشت دعا میکتم دوست عزیز