2789
عنوان

خودکشی

| مشاهده متن کامل بحث + 2348 بازدید | 86 پست

بیامشکل محمدطاهای ماروبخون بعدشایداز روی همین بچه هم که شده خجالت کشیدی

https://www.ninisite.com/discussion/topic/6893249/هنوز3ساله-نشده-ولی-داستان-زندگیش-بالاپاییناش-زیادبوده?postId=199812837

اگرخانواده داری یعنی توهمه چیزداری
تا دوسال پیش نماز میخوندم ولی الان به هیچی اعتقاد ندارم

پسرعمم ۴روز میش خودکشی کرد دیگه دلم اتیش میگیره یکی اینومیگه بخدا نکن تواینجوری گناه کبیره نکن

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من فردا لینک یک فیلم که یه دختر خانومی خودسوزی کرده بود ولی از مرگ نجات پیدا کرده بود فردا برات میذارم ببین.

تو جوونی قوی باش

░▒▓█ﮔﻔﺘﯽ ﮐﻪ ﻭﺻﻠﺖ ﻣﯿﺪﻫﻢ.ﺟﺎﻡ ﺍﻟﺴﺘﺖ ﻣﯿﺪﻫﻢﮔﻔﺘﻢ ﻣﺮﺍ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺑﺪﻩ، ﮔﻔﺘﯽ ﭼﻮ ﺭﺳﺘﯽ ﻣﯿﺪﻫﻢ♛ █▓▒░
موضوع نیست از بیماریم خسته شدم من من که چند سال دیگه میمیرم چه فرقی میکنه

همه ی ما میمیریم یکی ممکنه امشب بخابه و بیدار نشه یکی هفته ی دیگه یکی سال دیگه،حالا مام باید خودمونو بکشیم؟!

امکان نداره من ۵ تا مریضی رو همزمان گرفتم اگه عدالتی بود من انقدر زجر نمیکشیدم

آخ آخ

برو از یه جایی خودتو بنداز پایین ولی قرص برنج رو بیخیال شو 

بیمارستان لقمان دیدم چند نفر رو

هیچ مرگی دردناک تر از خودکشی با قرص برنج نیست

نمیمیری که...زجر کش میشی

امکان نداره بعدش پشیمون نشی

خدای عزیز و مهربانم ، هر چی تو بخوای ، تو راضی باش فقط ، منم راضی ام 
تا دوسال پیش نماز میخوندم ولی الان به هیچی اعتقاد ندارم

نمیگم پاشو نماز بخون،چون واقعا آدمی که درد و ناراحتی داره شاید اون لحظه حوصله این کارو نداشته باشه ولی با خدا قهر نکن،درداتو پیش خدا بگو،گریه کن تا سبک شی،اما با خدا باش.از ته دلم از خدا میخوام بحق این شب عزیز به دلت آرامش بده و به زودی معجزشو ببینی دوستم🌹🌹

چرا برا خودت ارزش قاعل نیستی خدا کلیه و کبدو معده و روده و .... سالمی بهت داده همشون برا زنده موندن تو کار کنن خیلیا با مرگ دستو پنجه نرم میکنن یکی از اعضاای تنتو داشتن سالم تا فقط زندگی کنن کیه که مشکل نداشته باشه تو زندگی دنیا هم طلوع میکنه هم غروب کسیم بدون کسی نمرده خودکشی کنی تحمل کمتو داری نشون میدی و اینکه دنیا به افرادی با نسل مقاوم نیاز داره نه با هرحرفو هر مشکلی خودکشی کنی حتی اگه شریک زندگیتم بهت خیانتم میکرد پرتش کن اونقدر خودتو بالابکش تو حسرتت بمونه بخاطر کی بخاطر چی دنیا اونقدر بزرگه اونقدر راه داره خودکشی که نشد راه حل عزیز جان ادم تو سختیه که ستاره میشه تجربه کسب میکنه 

بقیه بهت الان روحیه رو میدن 

اما در همین حد بدون خودکشی با قرص برنج یکی از عذاب اور ترین ودردناکترین مرگاست

اگ حس خودکشی ناشی از یه حس لحظه ای نیست یعنی اگ همیشه فکرش باهاته یه سر برو پیش روانشناس 


««معجزه خبر نمیکنه کمی آرام تر ناامید شو»»

دلت اروم وشبت خوش⭐️

زندگی تاس خوب اوردن نیست...تاس بد رو خوب بازی کردنه⭐️

با خودکشی مشکلاتت تموم نمیشن ک هیییییچ تازه میوفتی تو جهنمی ک این مشکلات یک هزارمش هم نیست. و مشکلات و درد و نفرت و خشم و ناامیدی و ترسش تمومی نداره و مثل دنیا گذرا نیست. در ضمن اونجا حس هاش 500 هزار برابر این دنیاست یعنی خیلی خیلی زیاد. 

تو نت سرچ کن فیلم کسایی ک خودکشی کرده بودن و روحشون ب سبب شرایط بد جسمانی از بدنشون جدا شده بود ولی نمرده بودن هنوز. و چون روحش از بدنش جدا شده برزخش رو دیده. و شرایط بسیار بسیار بد و وخیمش رو دیده و گریه میکرده و فریاد های وحشتناکی میزده ک برگرده ب دنیا. فریادهایی ک اگه اهل زمین میشنیدن کر میشدن. 

تو نت بزن برنامه زندگی پس از زندگی موضوع خودکشی 

این برنامه ماه رمضان تو شبکه 4 هر شب میگرفت. کسایی بودن ک روحشون از بدنشون جدا شده بود و مرگ موقت رو تجربه کرده بودن. ولی چون هنوز عمرشون تموم نشده بود ب این دنیا برگسته بودن. 

حتما حتما حتما ببین. 

خدا بزرگه. مشکلات زندگی هرچقدر هم بد باشه گذرا هستن. امید داشته باش ب رحمت خدا. ناامید شیطانه. نزار دشمنت تورو فریب بده. مطمئن باش روزای خوبم میرسه. روی ک تو از ته دلت بخندی هم میرسه. و اون روز خدارو صد هزار مرتبه شکر میکنی ک همچین تصنیمی نگرفتی. ناامیدی بزرگترین گناهه. برای ارامشت دعا میکتم دوست عزیز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز