2777
2789
زالو درمانی کردی تا حالا؟ این روش خیلی عالیه.برو درمانگاه طب اسلامی داروهای خوبی برا تنبلی بهت میدن. ...

من رفتم طب اسلامی یه چند دارو بهم داد ب علاوه حجامت اصلا خجالت میکشم حجامت کنم چون بدنم اکنه داره از این پلی کیستیک 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من رفتم طب اسلامی یه چند دارو بهم داد ب علاوه حجامت اصلا خجالت میکشم حجامت کنم چون بدنم اکنه داره از ...

اونا براشون طبیعیه.حجامت میکنی که همین جوشا از بین برن دیگه.زالو رو هم امتحان کن بعدش برو سونو ببین که بهت میگه اصلا از تنبلی خبری نیست

خدا ازت بشنوه حتما همین کار رو میکنم

فقط گفتم که هر ۳ یا ۴ ماه ی بار باید تکرارش کنی. برا بارداری حتما تو روزای اول بعد از پریودت برو زالو درمانی کن.البته ممکنه همون جوری که کیستا از بین میرن اون ماه تخمک گذاری هم نکنی ولی عوضش ماه بعد حتما تخمک گذاری میکنی چون حداقل تا یکی دو ماه بعدش از کیست خبری نیست.اگه مشکل پرولاکتین نداری حتما رازیانه و بومادران هم بخور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز