خدا لعنت کنه اینجور آدما رو.یعنی اگه طلاقت بده میره با اون دختره ازدواج میکنه؟؟؟؟؟
بهتره بهش بگی برین مشاوره. البته خودت اول برو مشاوره و شرایطت رو بگو ..
از طرفی سعی کن عذاب وجدان بگیره. بهش بگو تو که یکی دیگه رو میخواستی چرا با احساسات من بازی کردی. خدا وکیلی چه آدمایی گیر میان