2777
2789
عنوان

🔹💠🔹 طرح مهدوی 🔹💠🔹

| مشاهده متن کامل بحث + 28876 بازدید | 4891 پست
ممنون نیت نماز رومیگین

خواهش میکنم. به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان ع

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آهان ممنون عزیزم الان دیدم عکس رو🌺

🌺❤

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
ان شاءالله ان شاءالله هرچه زودتر انتظار این دلهای بی قرار رو تمام میکنه با خبر سلامتیش بغض ما باز نش ...


واقعا از صبح که پیامشونو خوندم اشکم جاریه نمیدونم چطور حالمو توصیف کنم..اشک مجال نمیده

 هی میام سر میزنم بلکه یه خبری از خودشدن بهمون بدن

ان شاالله امام زمان عجل الله حافظشون باشه و دوباره برشون گردونن به جمعمون

دوستان سر نماز برای سلامتیشون دعا کنید

نفری پنج تا امن یجیب برای سلامتیشون بخونید.حضرت رو قسم بدین به مادرشون ساداتو به ما برگردونن


اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم    
سلام علیکم  دوستان عزیزم  دخترای خوبم؛الان که داریم براتون مینویسیم حالم جسمیمون اصلا خو ...

سلام علیکم

چقدر حیف و صد حیف که با تازه وارد شدن من به این گروه شما در این شرایط قرار گرفتین

دعا میکنم هر چه زودتر سلامتی خودتون رو بدست بیارین که من و امثال من بتونن از حضور و اطلاعاتتون استفاده کنن🤲🤲🤲

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                 اباعبدلله الحسین علیه السلام                                                                        فقط ظهور امام زمانم
خواهرم تا وقتی سادات برمیگردن اگه کمک خواستی رو من حساب کن،انشاالله همه با هم گروه رو پیش میبریم تا ...

عزیزم انلاینی؟؟

کارواجب دارم باهات خصوصی

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
عزیزم انلاینی؟؟ کارواجب دارم باهات خصوصی

بفرما عزیزم شرمنده آنلاین نبودم

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   

سادات جانم از ته دل سلامتیتو با کلی بغض از خدا میخوام😭نمیدونم چی شده و چه اتفاقی برای شما فرشته ی زمینی افتاده ولی هرچی که هست قطعا خوشایند نیست که همه پریشون شدن انقد شما ماهی و مهرت به دل همه نشسته هممون حالمون خرابه و به شخصه از صبح حوصله هیچکاری رو ندارم کاش کلاسامون ادامه پیدا میکرد کاش توفیق یاد گرفتن ازتون رو داشتم....😔😔😔😔

یه صلوات برای ظهور پدرمون امام زمان‌ میفرستی رفیقم🌻                                                                                            

  😭😭. چی بگم نمیتونم بیام سایت ی حس غریبی دارم وقتی میام و میبینم سادات نیست انشاالله خیلی زووود حالشون خوب بشه

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام علیکم  دوستان عزیزم  دخترای خوبم؛الان که داریم براتون مینویسیم حالم جسمیمون اصلا خو ...

چی شده سادات عزیزممم؟؟؟😭

خدا نکنه چله ی آخر باشه،نمی فهمم😔

مابدون شما چیکارکنیم آخه؟؟ توروخدا زودتر خوب شین باشین پیشمون،قلبم داره ازحرکت می ایسته،یعنی چی😭

🌈  اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم🌈خدایا خودت نگهدار عزیزانم باش❤️
سلام چرا کلاس باز  نیس؟


سلام عزیزم  برای نظم تاپیک قفلش کردن تا همه راحت مطالب رو بخونن و شلوغ پلوغ نشه یا کسی توهین نکنه از اعضای خارج ازگروه 

ان شاءالله بحق محمدو آبروی محمد سادات عزیزمون سلامت وتندرست برمیگرده وبا دستای خودش تاپیک رو باز میکنه وادامه کلاسها رو برامون برگزار میکنه 🤲

ان شاءالله بحق این وقت عزیز  امام زمان عج پشت و پناهش باشه 🤲

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
سلام دوستان من دو روزی نبودم امروز اومدم سایت گویا چله از دیروز شده .دو روزه حالم اصلا خوب نبود راست ...

سلام عزیزم الهی ک بلا ازت بدور باشه 

بله گلم میتونی نائب بگیری نائبت انجامش بده  وقتی خودت خوب شدی ادامه بدی 

اگه ازما عقبی هم اشکال نداره ۲ روز جلو عقب آنچنان مهم نیست 

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

السلام علیک یا اباصالح المهدی عج ⚘


خواهرای عزیزم سلام .


صبحتون ان شاءالله با سلام ب آقامون ومهدوی شروع بشه ان شاءالله .

اول ازهمه بگم ما همگی سادات جانمون رو سپردیم ب امام زمان عج الله  خود آقا ان شاءالله نگهدار وپشت وپناهشون هستن بلطف خدا و آقا امام حسین ع  و من مطمئنم بالاخره یک روز برمیگردن توجمعی ک خودش دورهم جمع کرده .

امام زمان حواسش ب این گروه ک عطر و بوی خودشو داره هست .شک نکنید. پس باوجود ناراحتی ای ک از نبود سادات عزیزمون تو قلبمون هست باز هم

این راهی ک سادات جان گذاشته جلوی پای ما باید با قدرت ادامه بدیم ‌کم بیاریم ناامید بشیم حق بر گردنمون هست

پیام آخر خواهرمون سادات محتواش اینه ازهم جدا نشیم متحدتر از قبل وفعالتر و باقدرت جذب افراد بیشتری باید پیش بریم   باید امام زمانمون رو ب همه بشناسونیم با اخلاق مهدویمون .تاپیکهامون حرفهامون اعمالمون ..

اولین قدم شروع از خودمونه درسته ؟؟؟


من میخوام تاپیک نمازاول وقت وتهذیب نفس بزنم 

سادات جان توکلاس گفته بودن اولین قدم  درست کردن اخلاق ورفتار وکردارمون درمنزل خودمون هست  بیاید کنارهم تمرین کنیم ۴۰ روز  اول ،، نمازاول وقت خوندن رو  ودرکنارش صبوری وگذشت ومهربونی باهمسر وفرزند 

هرشبم گزارش کارامون رو داخل تاپیک میگیم برای هم 

ببینیم کی آخرماه تمام نمازهاش رو اول وقت خونده و رو اخلاقش کار کرده 

هرکس موافقه وکنارم هست اعلام کنه 

جایزه هم داریم😊

یاران امام زمان عج آدمای ناامیدی نیستن 

شاادن .امیدوارن .باهدفن .توکل وتوسلشون قویه 

ما اعتماد میکنیم بخدا  

اعتماد میکنیم ب امام زمان عج

پس مطمئنیم سادات جانمون خواهرمون سلامت وشاد  برمیگرده بینممون

تااومدنش باید سنگ تموم بذاریم همگی بشیم قوی ترین بااخلاق ترین و یار وسرباز واقعی وخااللصص   ان شاءالله 

 

من تنهایی نمیتونم چن تا نماینده شاد پرانرژی باهدف میخوام ک‌کمکم کنن  هرکس هم وقتش آزادتره برای پاسخگویی ب بچه ها حتما بگه .

هم تاپیک نماز اول وقت وتهذیب نفس قراره بزنم 

هم مشق انتظار ۲ 

شاید هم ی تاپیک دیگه برای دل نوشته و داستانهای مهدوی و هرکس هرچی دوس داشت دلی بزاره  زدم 

حواسمم باید ب بچه های چله و گزارشا و بود ونبودهمه باشه 

برای همین نیازدارم ب همکاری همگیتون 


ما پشتمون گرمه  

گرمه ب آقامون صاحبمون مولامون مهدی فاطمه س


هرکس تواین راه همراه من هست  یاعلی بگه

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 
السلام علیک یا اباصالح المهدی عج ⚘ خواهرای عزیزم سلام . صبحتون ان شاءالله با سلام ب آقامون و ...

یا علی♥️🌹

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲   
السلام علیک یا اباصالح المهدی عج ⚘ خواهرای عزیزم سلام . صبحتون ان شاءالله با سلام ب آقامون و ...

یا علی یا علی یا علی☘️

السلام علیک یا بقیّة الله "عجّل الله تعالی فرجه"                      به جمعِ 👈🍃مشقِ انتظار  🍃👉 بپیوندید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز