السلام علیک یا اباصالح المهدی عج ⚘
خواهرای عزیزم سلام .
صبحتون ان شاءالله با سلام ب آقامون ومهدوی شروع بشه ان شاءالله .
اول ازهمه بگم ما همگی سادات جانمون رو سپردیم ب امام زمان عج الله خود آقا ان شاءالله نگهدار وپشت وپناهشون هستن بلطف خدا و آقا امام حسین ع و من مطمئنم بالاخره یک روز برمیگردن توجمعی ک خودش دورهم جمع کرده .
امام زمان حواسش ب این گروه ک عطر و بوی خودشو داره هست .شک نکنید. پس باوجود ناراحتی ای ک از نبود سادات عزیزمون تو قلبمون هست باز هم
این راهی ک سادات جان گذاشته جلوی پای ما باید با قدرت ادامه بدیم کم بیاریم ناامید بشیم حق بر گردنمون هست
پیام آخر خواهرمون سادات محتواش اینه ازهم جدا نشیم متحدتر از قبل وفعالتر و باقدرت جذب افراد بیشتری باید پیش بریم باید امام زمانمون رو ب همه بشناسونیم با اخلاق مهدویمون .تاپیکهامون حرفهامون اعمالمون ..
اولین قدم شروع از خودمونه درسته ؟؟؟
من میخوام تاپیک نمازاول وقت وتهذیب نفس بزنم
سادات جان توکلاس گفته بودن اولین قدم درست کردن اخلاق ورفتار وکردارمون درمنزل خودمون هست بیاید کنارهم تمرین کنیم ۴۰ روز اول ،، نمازاول وقت خوندن رو ودرکنارش صبوری وگذشت ومهربونی باهمسر وفرزند
هرشبم گزارش کارامون رو داخل تاپیک میگیم برای هم
ببینیم کی آخرماه تمام نمازهاش رو اول وقت خونده و رو اخلاقش کار کرده
هرکس موافقه وکنارم هست اعلام کنه
جایزه هم داریم😊
یاران امام زمان عج آدمای ناامیدی نیستن
شاادن .امیدوارن .باهدفن .توکل وتوسلشون قویه
ما اعتماد میکنیم بخدا
اعتماد میکنیم ب امام زمان عج
پس مطمئنیم سادات جانمون خواهرمون سلامت وشاد برمیگرده بینممون
تااومدنش باید سنگ تموم بذاریم همگی بشیم قوی ترین بااخلاق ترین و یار وسرباز واقعی وخااللصص ان شاءالله
من تنهایی نمیتونم چن تا نماینده شاد پرانرژی باهدف میخوام ککمکم کنن هرکس هم وقتش آزادتره برای پاسخگویی ب بچه ها حتما بگه .
هم تاپیک نماز اول وقت وتهذیب نفس قراره بزنم
هم مشق انتظار ۲
شاید هم ی تاپیک دیگه برای دل نوشته و داستانهای مهدوی و هرکس هرچی دوس داشت دلی بزاره زدم
حواسمم باید ب بچه های چله و گزارشا و بود ونبودهمه باشه
برای همین نیازدارم ب همکاری همگیتون
ما پشتمون گرمه
گرمه ب آقامون صاحبمون مولامون مهدی فاطمه س
هرکس تواین راه همراه من هست یاعلی بگه